کد خبر: ۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بر شانه پرویز پرستویی نشست
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به پرویز پرستویی برای بازی در فیلم بادیگارد رسید.
همزمان با آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، هیات داوران این رویداد بزرگ سینمایی پرویز پرستویی را برای بازی در فیلم بادیگارد و دریافت سیمرغ بلورین نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر و دریافت سودای سیمرغ معرفی کرد.
این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون کشور با حضور مسئولان فرهنگی و هنری در این رویداد بزرگ سینمایی تجلیل شد.
موضوع بادیگارد، محافظی بازنشسته است که نقش آن را پرویز پرستویی ایفا می کرده و در پیش از بازنشستگی اش، مخافظ و رئیس تیم حفاظتی شخصیت های سیاسی و مقامات بوده است.
از جمله بازیگران این فیلم پرویز پرستویی ، مریلا زارعی ، بابک حمیدیان ، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان ، امیر آقایی، محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی ،دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی، سیامک سالاری، پریوش نظریه هستند.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاری با نمایش فیلم های متنوع برگزار شد. 
آیین افتتاحیه این رویداد بزرگ سینمایی 12 بهمن ماه جاری با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر در تالار وحدت تهران برگزار شد.
این دوره جشنواره در چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو(فیلم اولی ها) و مستند برگزار شده است.
در بخش سودای سیمرغ 22 اثر، هنر و تجربه 11 اثر، نگاه نو 11اثر و در بخش مستند نیز 11 اثر حضور دارند. 
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن در 23 سینما و پردیس سینمایی در تهران برگزار و امشب با معرفی و تجلیل از برگزدیگان به کار خود پایان می دهد. 
آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور علی جنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری دولت یازدهم و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون کشور هم اکنون در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: