کد خبر: ۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
پریناز ایزدیار بهترین بازیگر زن شد
هیات داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پریناز ایزدیار را به عنوان بهترین بازیگر زن سودای سیمرغ این جشنواره معرفی کرد.
 همزمان با آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، هیات داوران این رویداد بزرگ سینمایی کشور پریناز ایزدیار را به عنوان بهترین بازیگر زن فیلم ابد و یک روز را مستحق دریافت سیمرغ بلورین جشنواره در بهترین بازیگر نقش اول زن معرفی کرد. سیمرغ امسال بر دوش چه کسی نشست؟ / عکس'ابد و یک روز' اولین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی است و سعید ملکان تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.
ایمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش ، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح از بازیگران 'ابد و یک روز' هستند.
فیلمبرداری این فیلم در مدت دو ماه در لوکیشن هایی در تهران انجام شده است.
خلاصه داستان فیلم سینمایی'ابد و یک روز' به این ترتیب است که یک حکم قضایی که همچون حبس ابد به شمار می رود در این فیلم وجود دارد اما با این فرق که غیر قابل عفو است.
به گزارش ایرنا، «در مسیر باران» ساخته حامد کاتبی، «پادشاه آب» اثر مجید اسماعیلی، «فهرست مقدس» ساخته محمد امین همدانی، «کله آهنی» به کارگردانی غلامرضا ملااحمدی، «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند، «بازمانده» به کارگردانی احسان طاهری، «قلب خورشید» به کارگردانی احمد علمداری و «نبرد خلیج فارس 2» به کارگردانی فرهاد عظیما انیمیشن های حاضر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بودند.سیمرغ امسال بر دوش چه کسی نشست؟ / عکس
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاری با نمایش فیلم های متنوع برگزار شد. 
این دوره جشنواره در چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو(فیلم اولی ها) و مستند برگزار شده است.
در بخش سودای سیمرغ 22 اثر، هنر و تجربه 11 اثر، نگاه نو 11اثر و در بخش مستند نیز 11 اثر حضور دارند. 
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن در 23 سینما و پردیس سینمایی در تهران برگزار و امشب با معرفی و تجلیل از برگزدیگان به کار خود پایان می دهد. 
آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور علی جنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری دولت یازدهم و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون کشور هم اکنون در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری است.سیمرغ امسال بر دوش چه کسی نشست؟ / عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: