کد خبر: ۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم رشت:
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، به شدت از عملکرد وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرد.

غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تجمع اعتراضی امروز هواداران استقلال مقابل مجلس و درخواست آنها برای استیضاح وزیر ورزش گفت: من روز گذشته نطقی در صحن مجلس داشتم و گفتم که وزیر ورزش تمام حواسش به دو تیم سرخابی پایتخت است و هیچ توجهی به تیم‌های شهرستانی ندارد. از نظر من ایشان یکی از عوامل سقوط تیم‌های شمالی به لیگ‌های پایین‌تر بوده است.

او ادامه داد: ایشان یکی از ضعیف‌ترین وزرای کابینه دولت است و همه از او ناراحت هستند و بسیار اذیت‌مان کرده است. این تجمع اعتراضی هواداران استقلال هم نشان دهنده عملکرد ضعیف اوست. دخالت غیر کارشناسی در امور یک تیم نتیجه‌اش هین است که می‌بینید.

جعفرزاده تاکید کرد: ایشان نفر پنجم دولت برای وزارت ورزش بود و متاسفانه مجلس نهم با لجبازی با دولت چهار فرد اصلح را رد کرد و در آخر به کسی رای داد که نشان داده نمی‌تواند از عهده این مسئولیت بزرگ برآید.

وی در واکنش به عملکرد موفق رشته‌های دیگر در کسب سهمیه المپیک و رسیدن به سکوهای جهانی نیز تصریح کرد: ورزش‌های دیگر خودشان برای موفقیت برنامه‌ریزی کرده‌اند و با استعدادهای که دارند مقام آورده‌اند. ایشان جز دخالت در امور فدراسیون‌ها کاری نکرده است و به نظر من کسب این سهمیه‌ها همگی زحمت خود فدراسیون‌ها بوده است و وزارت کار آنچنانی در این زمینه نکرده است.

نماینده رشت در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان گفت: وزیر ورزش نه تنها موفق نبوده، بلکه محبوب هم نیست و امیدوارم در خانه تکانی دولت ایشان اولین وزیر باشد که استیضاح می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: