کد خبر: ۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
بازسازی بازی‌های قدیمی این فرصت را برای مخاطبان جدید فراهم کرده است تا بازی‌های تأثیرگذار گذشته را با گرافیک بهتر تجربه کنند.

در ادامه چهار بازی کوچک موبایل معرفی می کنیم که دو بازی روی همه سکوهای سیستم‌عاملی موبایل اجرا می‌شوند و دو بازی دیگر مخصوص اندروید و iOS هستند. هر چهار بازی جذابیت‌ها و طرفداران خاص خود را دارند و از این استعداد بهره می‌برند که چندین ساعت شما را مشغول کنند.

Day of the Tentacle؛ خاطرات باکیفیت

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل

بازسازی بازی‌های قدیمی این فرصت را برای مخاطبان جدید فراهم کرده است تا بازی‌های تأثیرگذار گذشته را با گرافیک بهتر تجربه کنند. بعد از بازسازی «گریم فندانگو» (Grim Fandango) حالا نوبت به شاهکار دیگری از دوران طلایی لوکاس آرتز و بازی‌های ماجرایی رسیده است تا آن حال‌وهوای لذت‌بخش و گفت‌وگوهای به‌یادماندنی را تکرار کند. در «Day of the Tentacle» که اولین بار در ۱۹۹۳ منتشر شد، شاهد ماجراهای برنارد و دوستانش هستیم که این بار باید زمین را از دست موجود فضایی بنفش و عجیب‌وغریبی نجات دهند. اگــــر اهـــل بــازی‌هـــای ماجرایــی قدیمی هستیــد، Day of the Tentacle بهترین گزینه خواهد بود.

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل


The Walking Dead: Michonne؛ بازمانده

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل

فرمول موفق استودیوی «تل‌تیل» برای زنده کردن سبک ماجرایی و جلب توجه مخاطبان جدید به این سبک تا حدی موفق بوده است که اعضای این استودیو نه تنها خط داستانی بازی‌های اصلی خودشان را ادامه می‌دهند، بلکه سراغ دنیاهای جدید و اقتباس از آن‌ها نیز می‌روند و باید کم‌کم منتظر بتمن به روایت تل‌تیل هم باشیم. اما «Michonne» روایت جانبی از مجموعه‌ «مرده متحرک» است و علاوه بر اینکه با ماجراهای دو فصل اصلی بازی در ارتباط است، روایت جدایی Michonne از گروه «ریک» و بازگشتش به گروه را در سه قسمت تعریف می‌کند. طبق معمول باید در میان گفت‌وگوها انتخاب کنید و سرنوشت خود و شخصیت‌ها را با تصمیم‌‌هایتان مشخـــص کنید.

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل


Clash Royale؛ کلش کارت

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل

بازی «Clash of Clans» احتیاجی به معرفی ندارد و هرکس که اهل بازی باشد، نسخه‌ای از آن را روی تلفن همراه یا تبلتش نصب می‌کند. حتماً افراد زیادی را دیده‌اید که در مترو، تاکسی یا اتوبوس مشغول نبرد یا رسیدگی به دهکده خود هستند. حالا استودیوی خوش‌نام «سوپرسل» یک بازی کارتی را در این دنیای محبوب منتشر کرده است که به همان اندازه جذاب و لذت‌بخش است. کارت‌های بازی را هم همان نیروهای آشنای بازی تشکیل می‌دهند و سازندگان تلاش کرده‌اند همان مکانیک‌ها را این بار در یک بازی کارتی و در نبردهای مستقیم به کار بگیرند. ناگفته پیداست که اگر نمی‌خواهید هزینه کنید، همچنان باید صبور باشید.

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل


Disney Crossy Road؛ گذرگاه دیزنی

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل

«راه عبوری دیزنی» بازی ساده، اما اعتیادآوری دارد که نه تنها طرفداران دنیای دیزنی، بلکه هرکسی را که عاشق مکانیک عبور از مانع‌های متحرک باشد، جذب خود می‌کند. این بازی، دنیاهای هشت بیتی و مختلفی دارد که در هر کدام باید شخصیتتان را از میان مانع‌هایی مانند ماشین‌ها و دسته‌های حیوانات عبور دهید و حواستان باشد در زمان مناسب صفحه را لمس کنید تا با مانع‌ها برخورد نکنید و راه مطمئنی را طی کنید. بازی را با «میکی ماوس» دوست‌داشتنی آغاز می‌کنید و پس از آن با پیشرفت در بازی، شخصیت‌های مختلف دنیای دیزنی در اختیارتان قرار می‌گیرند. اگر دلتان برای انیمیشن‌ها و شخصیت‌های دیزنی تنگ شده، حالا بهترین فرصت است.

معرفی بازی‌های کوچک و رایگان موبایل

منبع: شبکه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: