کد خبر: ۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

شهرداری تهران خیابان امام در نجف را زیباسازی می‌کند

يکي از خيابان هاي اصلي ‌شهر نجف به تازگی به نام «امام خمینی» نام گذاری شده و با مصوبه شوراي شهر تهران قرار است شهرداري تهران اقدامات زيربنايي و کارهاي زيباسازي اين خيابان را انجام دهد.

شهردار تهران در حاشيه ديدار با «جواد حسين الياسري» استاندار نجف و در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد روابط دو شهر تهران و نجف توسعه یابد.

يکي از خيابان هاي اصلي شهر نجف به تازگی به نام «امام خمینی» نام گذاری شده و با مصوبه شوراي شهر تهران قرار است شهرداري تهران اقدامات زيربنايي و کارهاي زيباسازي اين خيابان را انجام دهد.

به گزارش قلم نیوز به نقل از شهرنوشت، محمدباقر قاليباف با اشاره به اينکه اميدواريم خيابان حضرت امام رضوان الله تعالي عليه در شهر نجف يک خيابان نمونه از هر لحاظ بشود، افزود: همکاري هاي ديگر نيز در زمينه هاي مختلف در حوزه شهري قرار است ميان دو شهر گسترش پيدا کند.

وي با تاکيد بر اينکه همکاري ها ميان دوشهر در زمان اربعين بيش از پيش گسترش خواهد يافت، تصريح کرد: در سال گذشته حضور زوار در دو شهر نجف و کربلا بسيار چشمگير بود که اين حضور به خاطر علاقه مندي مردم به اماکن مقدسه دو شهر بسيار طبيعي است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگي هاي بسيار خوبي را در داخل کشور ميان مجموعه مديريت شهري تهران، وزارت کشور، راه و شهرسازي و ساير دستگاه هاي برقرار شده است.

وي با بيان اينکه تمامي دستگاه ها از تمام ظرفيت هاي خود براي خدمات رساني به زوار استفاده خواهند کرد، عنوان کرد: سال گذشته فرصت بسيار کمي براي هماهنگي داشتيم اما امسال توانستيم زيرساخت ها را تا حدود بسيار زيادي فراهم کنيم. انشالله امسال همه دستگاه ها بتوانند سرويس مناسبي را به زوار ارائه دهند.

قاليباف گفت:خوشبختانه تمامي تدابير براي رسيدن زوار از شهرهاي مختلف به مرز کشورمان با عراق انديشيده شده است. همچنين هماهنگي هايي نيز با مسئولان عراقي براي خدمات رساني به زوار در آنسوي مرز هم انجام گرفته است.

وی با اشاره بر اينکه خدمات رساني در لب مرز قطعا مناسب خواهد بود، گفت: شهرداري تهران نيروهاي خود را در نقاط مرزي شلمچه، چزابه و مهران مستقر کرده است و با کمک بقيه دستگاه ها سرويس مناسبي را به زوار خواهد داد. همچنين شهرداري تهران خدماتي را در داخل شهر عراق خواهد داشت که بيشتر خدمات به نظافت و رفت و روب شهر اختصاص دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: