کد خبر: ۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
از جمله مشخصاتی که نوبیا Z11 Max دارد می‌توان به نمایشگر ۶ اینچی فول اچ‌دی با محافظ گوریلا گلس ۳ اشاره کرد.

درست همان‌طور که انتظارش می‌رفت کمپانی ZTE به‌تازگی از بزرگ‌ترین نسخه Z11رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون در ادامه معرفی Z11 Mini و دومین عضو جدید از خانواده Z11 بوده و تنها عضوی که تاکنون معرفی نشده است نسخه اصلی Z11 است!

ZTE از نوبیا Z11 MAX پرده برداشت

از جمله مشخصاتی که نوبیا Z11 Max دارد می‌توان به نمایشگر ۶ اینچی فول اچ‌دی با محافظ گوریلا گلس ۳ اشاره کرد. این اسمارت‌فون در بخش دوربین از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ساخته سونی با نام IMX298 استفاده می‌کند که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به گشودگی دیافراگم F/2.0، دو فلاش LED و محافظ شیشه‌ای یاقوت کبود اشاره کرد. هم‌چنین در بخش جلویی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 و لنز wide-angle با زاویه ۸۰ درجه قرار دارد.

تامین قدرت پردازشی در این اسمارت‌فون بر عهده چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ گذاشته شده است که ۴ هسته Cortex-A72 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز دارد. هر ۸ هسته مبتنی بر معماری big.LITTLE ساخته شده و پردازش گرافیکی این چیپست بر دوش آدرنو ۵۱۰ گذاشته شده است. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره داشت. نوبیاZ11 مجهز به شیار کارت‌حافظه است بنابراین حافظه‌داخلی آن قابل ارتقا است.

نوبیا Z11 Max مجهز به سنسور اثرانگشت است، از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطی، بلوتوث ۴.۱، Wi-Fi ، GPS و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد، این فبلت هم‌چنین مجهز به اندروید لالی‌پاپ است که به رابط‌کاربریnubia UI 3.9.9 مزین شده است. نوبیا Z11 Max با ابعاد ۱۵۹.۱۵ در ۸۲.۲۵ در ۷.۴ میلی‌متری خود وزنی ۱۸۵ گرمی را دارد.

فروش این فبلت از تاریخ ۱۶ ژوئن در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی با قیمت ۳۰۴ دلار در چین آغاز خواهد شد. نوبیا Z11 Max یک نسخه ویژه خواهد داشت که با طرح کریستیانو رونالدو عرضه می‌شود. این نسخه ویژه علاوه بر داشتن طرح این بازیکن و هم‌چنین امضا او در پشت، شامل مجموعه‌ای از تصاویر زمینه کریستیانو رونالدو و مونوپاد سلفی است. این مجموعه با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نوبیا Z11 Max می‌تواند رقیب سرسختی برا شیائومی Mi Max باشد که چندی پیش معرفی شد، هرچند نمایشگر نوبیا Z11 Max از Mi Max‌ با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی کوچک‌تر است اما از نظر مشخصات و هم‌چنین قیمت تقریبا در سطحی مشابه هستند.

منبع

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: