کد خبر: ۴۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی،
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام حمپاد به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود خواست خدایی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری و فرزندانشان که در مقاطع ارشد و دکتری درحال تحصیل هستند و واحد پایان نامه انتخاب کرده‌اند، مشمول دریافت تسهیلات پایان نامه‌های دانشجویی (طرح حمپاد) می‌شوند، افزود: بازنشستگان و فرزندان آنان که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در حال تحصیل هستند، می‌توانند در زمان تنظیم پایان‌نامه از تسهیلات صندوق بازنشستگی کشوری بهره مند شوند.

خواست خدایی تصریح کرد: این افراد می‌توانند در زمان تهیه پایان‌نامه از تسهیلات ۶ میلیون تومانی برای پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و ۸ میلیون تومانی برای پایان‌نامه‌های دوره دکتری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این تسهیلات به صورت اینترنتی انجام شده و در طول سال فعال است، یادآور شد: این تسهیلات در سال جدید برای کارشناسی ارشد از ۴ به ۶ میلیون تومان و برای دکتری نیز از ۶ به ۸ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی، متقاضیان (بازنشستگان و فرزندان درحال تحصیل) می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر از شرایط این تسهیلات، اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: