کد خبر: ۴۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک
رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک در دیدار با معاون کنسولی وزارت امور خارجه اظهار داشت: روابط دو کشور می‌تواند در پرتو همکاری‌های پارلمانی و مناسبات فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

به گزارش قلم نیوز و به نقل از تسنیم، لورنا پینیون، نماینده مجلس و رییس گروه دوستی مجلس مکزیک و جمعی از اعضای این گروه روز گذشته با علیرضا  بیکدلی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص موضوعات مرتبط با دیپلماسی پارلمانی و راه‌های توسعه همکاری‌ها خصوصا در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار  با تشریح تحولات حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، نقش دیپلماسی پارلمانی و جایگاه مجالس در تقویت روابط دو کشور را حائز اهمیت خواند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک نیز در این دیدار اظهار داشت: روابط دو کشور می‌تواند در پرتو همکاری‌های پارلمانی و مناسبات فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

گروه دوستی پارلمانی مکزیک و کشورمان در خلال حضور در  ایران علاوه بر دیدار با مقامات پارلمانی و برخی مسئولین از دیگر حوزه‌های مرتبط با همکاری‌ها، از اصفهان و شیراز نیز دیدار کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: