کد خبر: ۴۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که چهارده هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده، می‌گوید این تیم به طور ۱۰۰ درصد قهرمان لیگ خواهد شد.

پایان رافت درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی را دارد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین است. پرسپولیس از ابتدای فصل برای کسب عنوان قهرمانی کار کرده و الان هم صدرنشین است و در نهایت هم ۱۰۰ درصد قهرمان خواهد شد. نکته مهم این است که پرسپولیس شرایط خوبی فعلی را حفظ کند و با همین روند ادامه بدهد. اینکه تیم به برد و بازی‌های خوب عادت کند، بسیار اهمیت دارد. آقای گل‌محمدی به خوبی تیم را مدیریت کرده تا به شرایط خوب برسد و کارش را ادامه بدهد.

شرایط پرسپولیس جای نگرانی ندارد

این مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه در نبود لوکادیا پرسپولیس روند خوبش را در گلزنی دنبال کرده است گفت: الان نکته مهم نتیجه‌گیری پرسپولیس است و با عملکردی که در زمین دارد، تیم صدرنشین است و نتیجه می‌گیرد. با وجود اینکه پرسپولیس مهاجم هدف نداشت، بازیکنان دیگر آمدند و گلزنی کردند تا روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد. به نظرم شرایط حال حاضر پرسپولیس جای نگرانی ندارد.

وی در ادامه درباره اینکه چرا مهدی عبدی نتوانست شرایط خوبی را در این فصل تجربه کند، گفت: گاهی بازیکنی فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. فوتبال همین است. گاهی بازیکن زحمت می‌کشد اما به شرایط خوب نمی‌رسد. بازیکن باید صبر داشته باشد و تمرین کند تا به شرایط خوب برسد. مهدی عبدی جوان است و نباید ناامید  شود.

پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد

رافت  با تاکید بر اینکه پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد گفت: با توجه به اینکه مهدی عبدی شرایط خوبی را  در این فصل ندارد و از طرف دیگر دیاباته هم یک بازی انجام می‌دهد و سه بازی مصدوم است، پرسپولیس برای ادامه دادن روند خوبش در این فصل نیاز به جذب یک مهاجم دیگر دارد. شنیده‌ایم مذاکره با یک مهاجم برزیلی در جریان است و امیدوارم به زودی یک مهاجم خوب به پرسپولیس بیاید. بالاخره تیم باید در ادامه فصل در جام‌ حذفی هم بازی کند و قطعا نیاز به یک مهاجم خوب دارد که به تیم کمک کند.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: سپاهان رقیب مستقیم پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ است و حالا دو تیم باید در جام حذفی هم به مصاف هم بروند. قطعا کار سخت است. بازی برابر سپاهان در اصفهان کار سختی است اما پرسپولیس قطعا برابر این تیم هم بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید

جدال جذاب پرسپولیس-سپاهان در جام حذفیژ

پیشکسوت تیم فوتبال پریسپولیس در پایان درباره مصاف این تیم برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است که در زمین خود برابر رقبا بسیار خوب کار می‌کند. این دیدار قطعا برای پرسپولیس سخت خواهد بود اما امیدواریم با کسب نتیجه همراه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: