کد خبر: ۳۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تهران که واجد شرایط شناخته شده و به آنها پیامک واریز وجه ارسال شده است، با مراجعه حضوری به بانک مسکن و اطمینان از اصالت پیامک نسبت به پرداخت ۴۰ میلیون تومان اقدام کنند.

 در روزهای اخیر ۸۰۰۰ پیامک واریز وجه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران در شهرهای رباط کریم، اسلامشهر، نصیرشهر، شهریار، پاکدشت، ورامین و قرچک ارسال و از آنها درخواست شده تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند. در هفته پیش رو هم به ۲۰۰۰ نفر دیگر پیامک ارسال می‌شود که جمعا ۱۰ هزار نفر را شامل خواهد شد.

در این خصوص خلیل محبت خواه - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به ایسنا گفت: متقاضیان واجد شرایطی که در روزهای اخیر به آنها پیامک واریز وجه برای واحدهای نهضت ملی مسکن ارسال شده به بانک مسکن مراجعه کنند. برای اطمینان از جعلی نبودن پیامک، بانک کد ملی افراد را بررسی و مطابقت می‌دهد.

وی افزود: در صورتی که بانک مسکن، اصالت پیامک را تایید کرد افراد می‌توانند واریز وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان را به حساب مسدودی به نام خود انجام دهند.

محبت‌خواه تاکید کرد: با توجه به اینکه آورده اولیه متقاضیان در شروع پروژه مهم است انتظار داریم تا پایان هفته اول مهرماه، افراد نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا خدای نکرده پروژه ها دچار وقفه نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: