کد خبر: ۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه همه دوربین‌های شهری که در روز حادثه در مسیر تردد مهسا امینی بوده است، بازبینی شود، گفت: نظر نهایی سازمان نظام پزشکی و سازمان پزشکی قانونی ۱۰ روز تا دو هفته دیگر نهایی می‌شود.

سیدمجید میراحمدی در گفتگویی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده مهسا امینی اظهار کرد: از کلیه دستگاه‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی هستند که می‌توانند در کشف واقعیت حادثه کمک کنند، درخواست اسناد، مدارک و فیلم کرده‌ایم.

او ادامه داد: تلاش شده است که کلیه دوربین‌های شهری که در روز حادثه در مسیر تردد مهسا امینی بوده است، بازبینی شود. مجزای از دستگاه‌های مسئول، تحقیقات خود را آغاز و صحنه را بازسازی کردیم.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین افزود: یک کمیته تخصصی پزشکی متشکل از رییس کمیسیون بهداشت مجلس، ریاست سازمان نظام پزشکی کشور و نماینده سه انجمن جراحی، رادیولوژی و قلب ایران که بخش خصوصی هستند، تشکیل شده است. این کمیته بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و اطلاع‌رسانی لازم توسط اعضای این کمیته صورت می‌گیرد.

میراحمدی در پایان گفت:‌ فارغ از جنگ‌های روانی و رسانه‌ای که می‌خواهد فضا را احساسی کند، منتظر نهایی‌شدن نظر سازمان نظام پزشکی و سازمان پزشکی قانونی هستیم که ۱۰ روز تا دو هفته زمان بر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: