کد خبر: ۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی
تیم ذوب‌آهن اصفهان برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی کشور شد.
فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت 21 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه نفت‌وگاز اروندان خرمشهر برگزار شد که  این دیدار در پایان 120 دقیقه وقتهای قانونی و اضافی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید تا کار به ضربات تعییند کننده پنالتی کشیده شود که در این ضربات نیز تیم ذوب آهن با برتری 5-4 برابر استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی رسید و توانست از عنوان سال قبل خود دفاع کند.

گل‌های این بازی توسط دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 20 برای ذوب‌آهن و امید ابراهیمی در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی برای استقلال به ثمر رسید. ضمن اینکه علیرضا رمضانی نیز در ضربات پنالتی تنها کسی بود که ضربه خود را برای استقلال از دست داد.

استقلال در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا (46 عادل شیحی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی، جابر انصاری و بهنام برزای به‌ میدان آمد.

برای تیم ذوب‌آهن در این مسابقه رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، کاوه رضایی، مرتضی تبریزی (18- سید محمد حسینی)، مهدی مهدی‌پور، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر( 82 محمدرضا عباسی)، مهدی رجب‌زاده و وحید محمد‌زاده راهی میدان شدند.

شرح گلها

استقلال 0- ذوب‌آهن 1(دقیقه 20: گل به خودی رحمتی): اسماعیلی‌فر با حرکت در عرض از سمت راست زمین به پشت محوطه جریمه آمد که شوت پای چپ و پر قدرت او پس از برخورد به پای عمران‌زاده و تیرک عمودی دروازه استقلال به دستان رحمتی برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

استقلال 1- ذوب‌آهن 1(دقیقه 56: امید ابراهیمی): پنالتی که یعقوب کریمی به دست آورده بود را امید ابراهیمی با ضربه زمینی به سمت چپ دروازه از زیر دستان مظاهری عبور داد و تبدیل به گل تساوی برای استقلال کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: