کد خبر: ۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
سامسونگ هیچ‌گاه در زمینه کیفیت صفحه نمایش کم‌کاری نمی‌کند و کیفیت صفحه نمایش اس7 با وجود داشتن ابعاد بسیار مشابه، از آیفون بهتر است. بدون شک سامسونگ اس7 یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر جهان است.

شاید تا به‌ حال یکی از مدل‌های آیفون را نداشته‌اید اما مطمئنا از توانایی‌های این تلفن هوشمند بی‌خبر نیستید و به‌راحتی درک خواهید کرد که چرا افراد زیادی به این دستگاه هوشمند علاقه دارند و از آن استفاده می‌کنند. با این وجود، در صورتی که شما هم در میان این عده نه‌چندان کم قرار گرفته‌اید و قصد تعویض آیفون خود و خرید گوشی اندروید جدیدی را دارید با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین جایگزین اندرویدی هم‌رده مدل‌های مختلف گوشی قدرتمند اپل راهنمایی کنیم.

مناسب‌ترین جایگزین آیفون SE؛ سونی اکسپریا زد 5 کامپکت

یکی از ویژگی‌هایی که همیشه آیفون را به‌طور کلی از اندروید متفاوت نشان داده کار‌کردن روی اندازه‌های کوچک است. اصولاً پیدا کردن تلفن اندرویدی مناسب و با اندازه کوچک، سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌آید. تقریباً تلفن اندرویدی با صفحه نمایش کوچک‌تر از 5 اینچ که از نظر قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تایید متخصصان باشد وجود ندارد اما سونی اکسپریا زد 5 کامپکت از این قاعده مستثنا است. این گوشی هوشمند سونی، مدلی پرقدرت و عالی با اندازه‌ای کوچک است اما این مدل قرار است چگونه در مقابل آیفون اس‌ای عرض اندام کند؟

بهترین جانشینان اندرویدی آیفون‌های پرچمدار اپل

در وهله اول، صفحه نمایش این تلفن بسیار بزرگتر به‌نظر می‌رسد که این به علت نسبت مناسب صفحه‌نمایش به بدنه آن است. ویژگی بعدی این مدل بیشتر بودن عمر باتری و تکنولوژی پیشرفته دوربین به‌کار رفته درآن است. دوربین اصلی این مدل از وضوح 23 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک با سرعت بالا بهره می‌برد و به سنسور اثرانگشتی تجهیز شده که در مقابل نفوذ آب مقاوم است. در نهایت هم قیمت این محصول توانایی رویارویی با آیفون SE را به این مدل می‌دهد.

بهترین جانشینان اندرویدی آیفون‌های پرچمدار اپل

زد 5 کامپکت کمی از آیفون اس‌ای بزرگتراست و با صفحه نمایش 4.6 اینچی عرضه شده‌است. قیمت سونی زد5 کامپکت با حافظه داخلی 32 گیگا‌بایتی حدوداً 445 دلارآمریکا است در صورتی که آیفون اس‌ای 16 گیگابایتی 518.99 دلار آمریکا است در ضمن زد5 کامپکت از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند.

برتری شایان ذکر آیفون SE نسبت به زد 5 کامپکت کیفیت ساخت آن است. در واقع، زیبایی و برتری‌های ظاهری گاهی از ویژگی‌های درونی یک محصول پیشی می‌گیرد. بدنه فلزی براق و مهندسی شده آن احساس با کیفیت بودن نسبت به محصول سونی را تا حد بیشتری به مشتری القا می‌کند. درواقع، هرچند خرید آیفون SE به‌جای زد 5 کامپکت منطقی نیست اما اگر شما به مدلی کوچکتر نیاز دارید و یا عاشق نرم‌افزار‌های iOS هستید این مدل جایگزین خوبی برای شما نخواهد بود.

بهترین جایگزین‌ آیفون 6 اس پلاس؛ هواوی میت 8

هواوی میت 8 تقریباً کامل‌ترین فبلت موجود در بازار و بهترین جایگزین آیفون 6اس پلاس است که می‌توان خریداری کرد. این محصول دارای اندازه‌ای بزرگ و سخت‌افزاری قدرتمند است که از باتری با عمر طولانی نیز برخوردار شده است. هرچند اندازه‌ این دو مدل حتی در ابعاد میلی‌متری، تقریباً یکسان است اما صفحه نمایش میت 8 به‌طور چشم‌گیری بزرگتر به‌نظر می‌رسد.

بهترین جانشینان اندرویدی آیفون‌های پرچمدار اپل

نسبت صفحه‌نمایش به بدنه فبلت هواوی، 78 درصد است در صورتی‌که این مقدار در آیفون6اس پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی حداکثر به 68درصد می‌رسد. این تفاوت‌ها در صفحه نمایش این حس را به شما منتقل می‌کند که برای تماشای تصاویر و فیلم‌ها، هوآوی از صفحه نمایش سینمایی‌تری برخوردار است. ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعتی باتری هوآوی یکی دیگر از امتیازات بارز این تلفن هوشمند به‌حساب می‌آید که شما را برای خرید آن تشویق می‌کند.

ویژگی شاخص دیگر در میت8، انتقال حس تولید قطعات با کیفیت بالاست. این مدل از بدنه فلزی براق 185 گرمی بهره می‌برد. این مقدار وزن، حکایت از سنگین‌تر بودن (12 گرم) دستگاه هواوی در مقابل فبلت اپل دارد که البته این اختلاف وزن به دلیل استفاده از باتری با ظرفیت بیشتر در مدل تولیدی هواوی است.

بهترین جانشینان اندرویدی آیفون‌های پرچمدار اپل

این باتری 4000 میلی‌آمپری تقریباً یک‌سوم برابر بزرگتر از آیفون 6اس پلاس است و هواوی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند که اپل از این ویژگی نیز برخوردار نیست. رابط کاربری هوآوی در میان طرفداران آندروید یک تفاوت و ویژگی به‌حساب می‌آید اما خبر خوب برای استفاده کنندگان iOS، شباهت زیاد میان رابط کاربری این‌دو دستگاه است.

بهترین جایگزین آیفون 6 اس؛ سامسونگ گلکسی اس 7

در این موضوع که پرچمدار جدید سامسونگ بهترین جایگزین موجود در بازار برای آیفون 6اس پلاس است شکی نیست. در اوایل سال جاری گلکسی اس7 به عنوان بهترین تلفن اندرویدی از نگاه کاربران انتخاب شد. در هر صورت پرچم‌دار سامسونگ حتی توانایی‌های بیش از آیفون 6اس پلاس هم دارد.

کیفیت ساخت و طراحی اس 7 بیگانه با طراحی‌های ساده بوده، این دستگاه هوشمند، ارزان‌تر بوده و از دوربینی کامل‌تر و قوی‌تر نسبت به 6اس برخوردار است. در مقابل آب مقاوم است و از درگاه استفاده از کارت حافظه جانبی بهره می برد و در نهایت از بدنه‌ای نازک و فلزی برخوردار شده است.

بهترین جانشینان اندرویدی آیفون‌های پرچمدار اپل

سامسونگ هیچ‌گاه در زمینه کیفیت صفحه نمایش کم‌کاری نمی‌کند و کیفیت صفحه نمایش اس7 با وجود داشتن ابعاد بسیار مشابه، از آیفون بهتر است. بدون شک سامسونگ اس7 یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر جهان است.

گلکسی اس 7 سامسونگ از میزان رم دو برابر نمونه موجود در دستگاه تولیدی آیفون بهره‌مند شده که یکی از دلایل آن، نیاز به توان بالاتر در نتیجه رزولوشن بالاتر صفحه‌نمایش است. در‌هر‌صورت، گلکسی اس7 با حافظه 32 گیگابایتی با پایه قیمت 620 دلارآمریکا عرضه می‌شود که این قیمت در مدل 16 گیگابایتی آیفون اس6 از 695دلارآمریکا شروع می‌شود. اگر شما به‌دنبال تلفن هوشمند 5 اینچی هستید که توان رقابت با آیفون اس6 را داشته باشد، خرید سامسونگ اس7 شما را نا امید نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: