کد خبر: ۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
مدیرفنی شبکه شاد ضمن اعلام فعالیت‌های فعلی شبکه شاد به ویژه برنامه‌های تابستانی گفت: به صورت میانگین حدود ۴.۳ میلیون نفر از شاد استفاده می‌کنند و حجم مبادله پیام و فایل در میان کاربران نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ماه اول تابستان، رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

علی کاظم‌زاده آخرین آمارهای استفاده از شاد تا تیرماه را اعلام و اظهار کرد: به صورت میانگین حدود ۴.۳ میلیون نفر از شاد استفاده می‌کنند و حجم مبادله پیام و فایل در میان کاربران نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ماه اول تابستان، رشد سه برابری را نشان می‌دهد این در حالیست که به منظور ساماندهی و یکپارچگی فعالیت‌های تابستانه، از  ابتدای تابستان بخش ویژه «تابستان من» در شبکه شاد راه‌اندازی شده و تمام کمپین‌ها، رویدادها و فعالیت‌ها در آن بخش قابل رویت است.

مدیرفنی شبکه شاد افزود: در این بخش، رویدادها و مسابقات فرهنگی با نظر آموزش‌وپررش و اعلام وزارتخانه بارگذاری و اطلاع‌رسانی می‌شود. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سکوی ایران قوی، بینهایت شو، هفت در هفت، مسابقات قرآنی و پویش‌هایی چون صحن حرم مدرسه‌ام اشاره کرد.

کاظم‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه ویژه تابستانی "سکوی ایران قوی"  گفت: این برنامه، ویژه تمام مقاطع تحصیلی سراسر کشور و یک نوع مسابقه استعدایابی دانش آموزی با هدف تقویت هویت دانش‌آموزان و تقویت اراده و استعدادهای آنهاست. سکوی ایران قوی، مسیری برای کشف استعدادهای دانش‌آموزی و دیده شدن استعدادهای آنها طراحی شده است.

وی ادامه داد: فرصت ارسال آثار ویدئویی جهت ارسال به دبیرخانه سکوی ایران قوی از طریق شبکه شاد تا ۱۹ مرداد تعیین شده بود که تا ۲۶ مردادماه تمدید شده است. استعدادهای برتر درسطح استان‌ها، به دبیرخانه مرکزی معرفی و بعد از چندمرحله داوری، راهیافتگان به مرحله نهایی در یک مسابقه تلویزیونی شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهلت ارسال آثار به طرح سکوی ایران قوی تا پایان روز ۲۶ مردادماه خواهد بود. علاقه مندان برای شرکت در این طرح باید از استعداد خود یک ویدئو تهیه و از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد، بخش تابستان من، سکوی ایران قوی، ارسال کنند. موضوعات پیشنهادی این طرح قرائت قرآن کریم با صوت، مجری‌گری و استنداپ، مداحی و تک‌خوانی سرود و لب‌خوانی و نقالی، نقاشی، گرافیک، مجسمه‌سازی، خوشنویسی، بافندگی، قلم‌زنی، منبت، معرق، کاشی‌کاری، نویسندگی و خبرنگاری، رکورد ورزشی، معرفی اختراع یا تحقیق علمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: