کد خبر: ۳۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۱
سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان توسعه، تجهیر و نوسازی مدارس کشور جزئیاتی از پویش ملی «صحن حرم مدرسه‌ام» اعلام و اظهار کرد: منابع مالی جمع آوری شده در پویش ملی «صحن حرم مدرسه‌ام» نیز به نیت امام هشتم ( ع)، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور خواهد شد.

شهره صادقی در این باره اظهار کرد: ساختن ایران اسلامی مأموریت همه ماست. خداوند هم شرایط و امکانات را برای ما فراهم کرده است. مواهبی بی نظیری که یکی از آنها جلوه ایثار و عشق خدمت صادقانه و بدون چشم داشت خیرین است که جلوه زیبایی از الطاف الهی و ویژگیهای ملت ایران است. 

وی افزود: مدرسه و امر تعلیم و تربیت در آموزه‌های دینی و در میان آحاد جامعه جایگاه رفیعی دارد. 

سرپرست اداره کل  توسعه مشارکت‌های سازمان توسعه، تجهیر و نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه پایه ساختن کشور نیز آموزش و پرورشی پررونق است گفت: مدارس باید محلی ایمن و همراه با امنیت روانی باشند و پیش از هرچیزی، لازم است یک محیط پرنشاط و سازنده را برای دانش آموزان بسازیم. 

صادقی افزود: در همین راستا «طرح تحولی آجر به آجر»، نزدیک به دو سال است برنامه ریزی شده و در دست اجراست و براساس گسترش مشارکت‌های خُرد مردمی حتی به اندازه یک آجر بنا گذاشته شده است. 

وی با اشاره به پویش ملی «صحن حرم مدرسه‌ام» گفت: این پویش در قالب طرح آجر به آجر و همزمان با دهه کرامت و با ترویج فرهنگ متعالی رضوی و با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی در عرصه مدرسه‌سازی و ترویج فرهنگ مدرسه سازی و تربیت نسل جدید خیرین در کشور در حال انجام است و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت. پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» پنجمین پویشی است که در بستر طرح تحولی «آجر به آجر» اجرا می‌شود. 

سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان توسعه، تجهیر و نوسازی مدارس کشور ادامه داد: پیش از این پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم»، «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندمن»، «آجرهای مهربانی» و «به رنگ مدرسه» در راستای طرح «آجر به آجر» اجرا شده و تا کنون بیش از ۱.۵ میلیون نفر در سطح کشور در این پویش‌ها شرکت کرده‌اند. منابع مالی جمع آوری شده در  پویش ملی «صحن حرم مدرسه‌ام» نیز به نیت امام هشتم ( ع)، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور خواهد شد. 

صادقی زمان این پویش را از دهه کرامت تا عید غدیر اعلام کرد و از مردم دعوت کرد که به این پویش پیوسته و کمک‌های خیرخواهانه خود را در راه مدرسه سازی صرف کنند و گفت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در پیام رسان اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir و کد دستوری #۲۴*در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند. به همین منظور همه خیران می توانند ضمن آپلود عکس دلخواه خود در سامانه و پرداخت مبلغ مورد نظر، پوستر مرتبط با پویش مردمی "صحن حرم، مدرسه‌ام" را دریافت و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: