کد خبر: ۳۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
احمد الغندور مصری که داور دیدار جنجالی کره جنوبی و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۰۲ بود بعد از سال‌ها به اظهارنظر درباره این مسابقه پرداخت.

به نقل از مارکا، بازی بین اسپانیا و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲  دیداری است که اکثر طرفداران اسپانیا هرگز آن را فراموش نمی‌کنند. این شکست در یک چهارم نهایی هنوز هم برای هواداران اسپانیا دردناک است، علیرغم این واقعیت که سال‌های زیادی از آن گذشته است باز هم مرور آن خالی از لطف نیست. 

۲۰ سال از آن دیدار معروف می گذرد و داور مصری به همین خاطر درباره قضاوت خود گفت: مردم اسپانیا نمی‌توانند من را به خاطر شکست مقابل کره سرزنش کنند زیرا قبل از پایان بازی آن‌ها چندین موقعیت واضح داشتند. آن‌ها می‌توانستند قبل از ضربات پنالتی بازی را ببرند. همیشه فقط داور قضاوت می‌شود. البته گاهی اوقات تصمیمات توسط دستیاران ما گرفته می‌شود. من به حرفم پایبندم. در این دیدار عملکرد عالی داشتم، در واقع فیفا آن روز از ۱۰ نمره ۸.۷ را به من داد. 

او تنها اشتباهی را که او و دستیارانش مرتکب شده بودند به صحنه گل مردود اسپانیا مربوط می‌داند. الغندور گفت: در تجزیه و تحلیل اتفاقات، تنها یک تصمیم قابل بحث وجود دارد و آن گل مردود اسپانیا است زیرا سانتر خواکین ممکن است از بازی زمین خارج نشده باشد. اشتباهات دستیاران من نباید به حساب من نوشته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: