کد خبر: ۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
یک شرکت تازه تاسیس به نام بروزونی گلوبال (Bruzzoni Global) طرحی جدید و مینی‌مال از مسواک‌های برقی عرضه کرده است که در آن از زیبایی‌شناسی طراحی مد استفاده شده و قرار است جایگزینی برای مسواک‌های برقی معمولی باشد که بسیاری از مصرف کنندگان از زشتی آنها گلایه دارند.

 یک شرکت تازه تاسیس به نام بروزونی گلوبال (Bruzzoni Global) طرحی جدید و مینی‌مال از مسواک‌های برقی عرضه کرده است که در آن از زیبایی‌شناسی طراحی مد استفاده شده و قرار است جایگزینی برای مسواک‌های برقی معمولی باشد که بسیاری از مصرف کنندگان از زشتی آنها گلایه دارند.
این مسواک دارای یک دسته با روکش لاستیکی است که به گردنی کمی باریک‌تر وصل شده و چند ال ای دی رنگی نیز برای نشان دادن میزان باتری در آن قرار داده شده است. این چراغ‌ها در عین حال روشن و خاموش بودن مسواک را نیز نشان می‌دهند.

سری بالای مسواک از جنس نوعی فلز یک تکه ساخته شده است که البته در تولید دکمه روشن و خاموش مسواک هم از همان جنس بکار رفته است. کریستر موزبرگ (Krister Mossberg) بنیانگذار این شرکت درباره محصول جدید آن می‌گوید: «بعد از آنکه پنج مسواک برقی خریدم به این نتیجه رسیدم که چرا این محصولات تا این حد زشت هستند؟ چرا این همه سیم در این لوازم برقی استفاده می‌شود و همه تمرکز تولیدکنندگان روی فنآوری آنهاست و توجهی به مد و زیبایی‌شان نمی‌شود؟»

این محصول جدید دارای موتوری با قدرت چرخش 8 هزار دور در دقیقه است و با یک‌بار شارژ تا 40 دقیقه کار می‌کند. این مسواک زیبا با استفاده از پورت یو اس بی یا یک پایه مخصوص قابل شارژ است.

اولین سری از این مسواک‌های زیبا با نام «مجموعه وال استریت» قرار است در دو رنگ سیاه و سفید با نوارهای متالیکی به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای به بازار عرضه شود.

طراح این مجموعه می‌گوید: «بسیاری از برندهای الکتریکی صرفا روی فناوری محصولات‌شان تمرکز دارند و ظاهر را نادیده می‌گیرند من به این مسئله فکر کردم که چطور می‌توانم طراحی ایتالیایی را با کیفیت اسکاندیناوی ترکیب کنم. همان کاری که برندهایی مانند نسپرسو و کیچن اید در مورد لوازم آشپرخانه انجام داده بودند ».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: