کد خبر: ۳۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارت‌آپ‌ها از سوی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف در پنج استان "تهران"، "البرز"، "اصفهان"، "یزد" و "خراسان" برگزار می‌شود.

در ۶ دوره برگزاری این رویداد بیش از ۹۰۰ شرکت حضور داشتند و بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۱۴۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌شده ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از ۶۵۰ نفر در شرکت‌ها بود.

از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای هفتمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام صدف، می‌توان به امکان ویژه‌سازی غرفه‌های آنلاین شرکت‌ها با بارگذاری تصاویر و ویدئوها، امکان گفت‌وگوی آنلاین کارفرمایان با کارجویان به‌صورت تصویری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و ... اشاره کرد.

در این دوره شرکت‌های پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از خدمات نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند.

به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاه‌ها تا ۱۸ خردادماه از طریق سایت نمایشگاه کار به نشانی https://daneshkar.net/employer-job-fair/job_1401_1 اقدام کنند.

این رویداد از ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: