کد خبر: ۳۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم گفت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌هاست، دستاوردهای مطلوبی داشته و برای حمل نفت هیچ مشکلی ندارد.

حجت‌الله عبدالملکی، در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه طبق گزارش‌های اعلام‌شده، شرکت ملی نفتکش ایران جزو سه ناوگان بزرگ جهان به‌شمار می‌رود که برای داخلی‌سازی فعالیت‌های خوبی انجام داده است، گفت: بی‌تردید از این داخلی‌سازی حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت کارگران در حوزه نفت و انرژی اظهار کرد: مسئله کارگری در شرایط سخت در شورای‌ عالی کار مدنظر است، بخش زیادی از جامعه ما را کارگران تشکیل می‌دهند که درباره تعیین دستمزد و وضع آنها در شورای‌ عالی کار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی حضور دارند و با نگاه سه‌جانبه‌گرایی توافق‌ها انجام می‌شود که دولت نیز از این تصمیم‌ها کمک و پشتیبانی می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی تمرکز بر تحول الگوی مدیریت با نگاه جهادی و استقرار مدیران انقلابی است. این تغییر رویکرد دستاوردهای خوبی داشته است که به رکورد در تولید و سودآوری برای شرکت‌های زیرمجموعه‌های صندوق‌های پنجگانه وزارت کار منجر شده است.

عبدالملکی با اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم گفت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌هاست دستاوردهای خوبی داشته است، برای حمل نفت نیز هیچ مشکلی ندارد و ظرفیت حمل افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاق‌های خوب در شرکت‌های تابع وزارت کار، گرایش به رویکرد دانش‌بنیان و تولید داخلی است، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در حوزه پالایشگاهی موفق به داخلی‌سازی ۱۵۰۰ قطعه شده است و سایر شرکت‌ها برای برطرف‌ کردن نیازهای فناورانه با شرکت‌های دانش‌بنیان وارد مذاکره شده‌اند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: