کد خبر: ۳۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
از یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه؛
«دختری در قطار» که راوی بخشی از زندگی دختری فراری است، از روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در تماشاخانه ماه واقع در حوزه هنری روی صحنه می‌رود.
نمایش «دختری در قطار» در حوزه هنری اجرا می‌شود

به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی نمایش، دختری که قصد فرار از همه چیز و همه کس را دارد، از خانه بیرون می‌زند. او بی‌آنکه به فرجام کارش فکر بیاندیشد خود را درون قطاری می‌اندازد و ناخواسته در طول مسیر درگیر ماجراهایی می‌شود که از روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در تماشاخانه ماه روایت و به نمایش گذاشته می‌شوند.

«دختری در قطار» کاری از گروه پرسونا و با کارگردانی حمیده مقدسی حاصل همکاری و تلاش‌های رسول نقوی نویسنده، نگین مطفف بازیگر، سید جمال سید حاتمی حامی پروژه، لیلا فیضی مشاور نویسنده، وحید موسوی دستیار۱کارگردان و برنامه‌ریز، ماهان جعفری و محمد صادق مقدسی اعضای گروه کارگردانی، مهرنوش حسینی منشی صحنه و مجری صدا ، سید محمد حسینی، هانیه حسینی و شهرام طهماسبی اعضای گروه صحنه، صدیقه مقدسی طراح لباس و صحنه، مهدی رضایی طراح پوستر و گرافیک، سید حسین سید حاتمی سازنده تیزر، محمدصادق مقدسی سازنده ویدئو آرت، رضا حکیم ترکیب‌کننده صدا، فرزاد اسدیان عکاس، سحر مختارزادگان روابط عمومی و علی‌اصغر یوسفیان مسئول هماهنگی است.

هم‌اکنون پیش‌فروش روزهای نخست اجرای نمایش «دختری در قطار» با ۲۵درصد تخفیف در سایت تیوال آغاز شده است.

گفتنی است نمایش «دختری در قطار» ساعت ۱۹روزهای اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری در تماشاخانه ماه روی صحنه می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: