کد خبر: ۳۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی در خیابان کریمخان خبر داد.

دراین باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجمعی در ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان به آفرین اعزام کرد. 


 وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود حدود دو دقیقه بعد از اعلام حادثه در محل حاضر شدند، گـفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که محل حادثه خوابگاه دانشجویی یکی از دانشگاه‌های کشور است حدود ۴۰۰ آقا در این محل حضور داشتند. کانون حریق نیز در قسمت حیاط پشتی این ساختمان به مساحت حدود ۱۵ متر مربع رخ داده بود. این قسمت از ساختمان به محلی برای نگهداری از ضایعات بدل شده و همین موضوع منجر به آتش سوزی و بلندشدن دود زیادی از آن محل شده بود. 


 ملکی با بیان اینکه دود حاصل از این حریق به راهرو و طبقات وارد شده و حتی به سقف های کاذب رفته بود، گفت: تعدادی از دانشجویان از ساختمان خارج شده بودند،  حدودا ۷۰ نفر هم در پشت بام و تعدادی هم در اتاق ها و طبقات حضور داشتند که در مجموع آتش‌نشانان حدود ۱۵۰ نفر را از ساختمان خارج کردند. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه دراین حادثه ۱۱ نفر دچار دودگرفتگی شدند که ۱۰ نفر در محل درمان شده و یک تن به بیمارستان منتقل شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت۱:۱۵ عملیات خود را به اتمام رساندند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: