کد خبر: ۳۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور امروز شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای تصریح کرد: رسانه‌های معاند از روز گذشته با انتشار تصاویر کارت جعلی یارانه نان به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی نسبت به عرضه نان در داخل کشور برآمده‌اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اکنون که دولت مردمی و عدالت‌محور آیت‌الله رئیسی در بحبوحه جنگ اقتصادی همه‌جانبه دشمن، برای عبور از ارز رانت‌آور و فسادزا با پرداخت یارانه مستقیم به مردم وارد عمل شده است، انتظار می‌رود رسانه‌های کشور با درک درست از شرایط موجود، در کنار نقد سازنده که موجب بالندگی دولت خواهد شد، به دستاوردها و خدمات ارزنده دولت مردمی هم توجه داشته و در مقابله با جریان‌سازی‌های رسانه‌های معاند، فعالانه‌تر و سریع‌تر عمل کنند و به سهم خود یاری‌گر دولت در عبور دادن کشور از مشکلات اقتصادی باشند.

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در بخش دیگری از اطلاعیه خود یادآور شد: همه آگاهند که دولت سیزدهم در چه شرایطی اقتصاد کشور را تحویل گرفته است و شبانه روز و با رویکرد جهادی و انقلابی به دنبال کاهش مشکلات و آلام مردم است. فراموش نکنیم که قبل از این دولت روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دادند و امروز با اقدامات ارزنده دولت در تسریع روند واکسن کرونا به هفت نفر رسیده است.

این مرکز در ادامه‌ اطلاعیه خود اضافه کرد «دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری که تأکید داشتند دولت، مسایل، مشکلات و راه‌حل‌ها را با مردم در میان بگذارد، تلاش دارد تصمیم‌های کلان و راهبردی را شفاف با مردم در میان بگذارد و ملت را در تصمیم‌های خود سهیم سازد.

در پایان این اطلاعیه از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواسته شده تا سهم خود را در فرضیه جهاد تبیین بیش از گذشته ادا کنند و در زمانی که دولت در حال جراحی اقتصادی است، در مقابل ماشین تخریب و تحریف بدخواهان و رسانه‌های معاند، روشنگری داشته باشند و اجازه ندهند در جنگ روایت‌ها، دشمنان ذهن ملت بزرگ ایران را مخدوش سازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: