کد خبر: ۳۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
ویارئال و لیورپول سه‌شنبه‌شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو و در مجموع پنج بر دوی لیورپول به پایان رسید تا شاگردان یورگن کلوپ، نخستین تیم فینالیست لیگ قهرمانان نام بگیرند.

کلوپ که بوروسیا دورتموند را در سال ۲۰۱۳ و لیورپول را در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به فینال این رقابت‌ها رساند، به BT Sport گفت: فوق‌العاده است، واضح است که بازی خیلی سختی برابر ویارئال داشتیم. می‌دانستیم ممکن است کار سخت شود و همین هم شد ولی در نهایت به هدف خودمان رسیدیم.

کلوپ در ادامه گفت: وقتی دو گل از حریف دریافت کردیم خودمان را گم نکردیم و توانستیم به خوبی و با درایت بازیکنان به مسابقه برگردیم. می‌دانستیم گل‌زدن در این دیدار چقدر مهم است و خوشحالم که در ادامه ابتکار عمل را به دست گرفتیم و توانستیم پیروز شویم.

این مربی ۵۴ ساله گفت که ترجیحی برای این که تیمش در فینال پاریس با چه تیمی روبرو شود ندارد و گفت:  هر تیمی که در فینال حریف ما باشد، تیم بزرگی خواهد بود. برای رئال مادرید و منچسترسیتی احترام قائل هستم و می‌دانم که در دیدار نهایی بازی بسیار دشواری پیش رو داریم. واقعا باید بار دیگر این را تاکید کنم که برایم فرقی ندارد حریف ما در فینال این تیم باشد یا آن. هر تیمی که ببرد، فینال فوق العاده ای می شود و آن تیم شایسته حضور در فینال خواهد بود و با آنها در پاریس روبرو خواهیم شد.

محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول نیز بعد از این دیدار گفت: دوست دارم در فینال با رئال مادرید بازی کنم. باید صادق باشم. سیتی واقعا تیم سختی است. ما در این فصل چند بار مقابل آنها بازی کردیم. اما فکر می‌کنم، اگر شخصاً از من بپرسید، من مادرید را ترجیح می‌دهم، زیرا ما در فینال به رئال باختیم. بنابراین می‌خواهم مقابل آنها بازی کنم و امیدوارم آن را ببریم.

صلاح که در اوایل نیمه دوم مقابل ویارئال برای گل حساس فابینیو پاس گل داد در ادامه گفت: وقتی دو بر صفر عقب افتادیم به بازی برگشتیم و نشان دادیم چه شخصیت قوی و خوبی داریم. حالا باید روی بازی های خودمان در لیگ برتر تمرکز کنیم و منتظر حریف بعدی خودمان در فینال باشیم.

یورگن کلوپ در بین دو نیمه لوئیز دیاز را به جای ژوتا به میدان فرستاد که این تعویض روند بازی را تغییر داد. لیورپول بالاخره در دقیقه ۶۲ توانست با شوت فابینیو و اشتباه رولی، دروازه‌بان ویارئال، یکی از گل‌ها را جبران کند. در ادامه نیز لوئیز دیاز و سادیو مانه گلزنی کردند تا قرمزها برنده این دیدار شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: