کد خبر: ۳۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۰
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: جلسات درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه درحال برگزاری است و امیدوارم نتیجه آن به زودی اعلام شود.
ملیحه سادات حسینی: انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال زنان گفت: خوشحالم که بر اساس گفته مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی، تساوی و عدم تبعیض در بهره‌مندی از امکانات بین زنان و مردان وجود دارد. امیدوارم حمایت‌های بیشتری شود و شاهد پیشرفت زنان در جنبه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: امید دارم که زنان از امکانات ورزشی بهره‌مند باشند؛ هم در جهت سلامتی خودشان و هم برای نشان دادن استعدادها و توانایی‌هایشان در مسابقات ورزشی. ما هم هرچقدر در توانمان باشد از تیم‌های ورزشی زنان حمایت می‌کنیم.

خزعلی گفت: زنان نیز الگوی جدیدی به دنیا ارائه کنند؛ هم در صحنه‌های جهانی حضور داشته باشند و هم حجاب، عفاف،‌ ارزش‌ها و خانواده را حفظ کنند. این موضوع را امروز هم در اردوی تیم ملی به‌خوبی دیدیم. خواسته ما این نیست که ورزشکاران زن و مرد یک‌بعدی پرورش پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: زنان ورزشکار ایرانی باید این الگو را ارائه کنند زیرا بسیاری از زنان جهان و کشورهای اسلامی منتظر هستند که این الگوها را دریافت کنند و ببینند که راه سومی هم وجود دارد؛ شیوه‌ای که زن در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: از خواهرم زهره کودایی تشکر می‌کنم که علاوه بر اینکه در میدان ورزشی درخشید، مقابل بی‌اخلاقی‌ها هم ایستادگی کرد.

وی درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه اظهار داشت: دولت برای ورود زنان به ورزشگاه سیاست‌های لازم را اتخاذ می‌کند. جلسات درباره این موضوع درحال برگزاری است و منتظر تصمیم‌گیری کلان دولت است. امیدوارم بزودی تصمیمات اعلام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: