کد خبر: ۳۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
هرچند قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۵۹ درصدی به ۵۰ هزار و ۳۱۵ دلار رسیده، اما کارشناسان این حوزه معتقدند ممکن است به زودی شاهد سقوط قیمت‌ها در این بازار باشیم.
قلم‌نیوز: امروز شنبه ۱۳ شهریور بازار رمز ارز‌ها سبزپوش بود و قیمت هر بیت کوین با افزایش ۱.۵۹ درصدی به ۵۰ هزار و ۳۱۵ دلار رسید، قیمت هر رمز ارز XRP به مرز ۱.۲۸ دلار و دوج کوین به مرز ۲۹ سنت در این روز رسید و هرکدام به ترتیب ۰.۶۹ درصد و ۰.۲۴ درصد افزایش داشتند. اتریوم نیز با ۳.۱۵ درصد افزایش ۳۹۲۷ دلار خرید و فروش می‌شود.

با توجه به روند افزایشی تقاضا برای بیت کوین و با وجود افزایش قیمت این رمزارز وب سایت کوین دسک نوشت: «سد مقاومتی بعد در قیمت رمز ارز‌ها قیمت ۵۵ هزار دلار است. با توجه به روند تغییرات قیمت رمز ارز‌ها طی ماه‌های اخیر می‌توان انتظار داشت در بدبینانه‌ترین حالت قیمت این رمز ارز به ۴۶ هزار دلار سقوط کند، ولی احتمال تداوم روند افزایشی قیمت بیشتر است.»

سعید خوشبخت کارشناس ارز‌های دیجیتال در خصوص آینده قیمتی بیت کوین نیز گفت: افرادی که به تازگی وارد بازار ارز‌های دیجیتال شده اند باید این موضوع را در نظر بگیرند که نوسانات شدید قیمتی برای این ارز دیجیتال امری عادی است و ممکن است فردا به ۶۰ هزار دلار برسد و یا تا ۳۰ هزار دلار پایین بیاید؛ در نتیجه عده زیادی نیستند که شان پیش بینی قیمت بیت کوین را داشته باشند.

منبع: نبض بورس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: