کد خبر: ۳۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
استراماچونی دست روی خرید گزینه مطرحی گذاشته که استقلالی‌ها مدعی خریدش هستند.
قلم‌نیوز:مدیران باشگاه استقلال وعده داده اند به زودی یک مهاجم مطرح و فوق حرفه‌ای خارجی قرار است به این باشگاه بیاید. اگرچه آن‌ها نامی از این بازیکن نبرده اند، ولی شواهد و قراین نشان از آن دارد که استقلالی‌ها با سباستین جووینکو، بازیکن مطرح ایتالیایی مذاکراتی داشته اند.

گزارش فرارو، قرارداد جووینکو با استقلالی‌ها نهایی نشده و مسئولان استقلال می‌گویند قرار است او بعد از دیدار با الهلال به استقلال بیاید. حالا، اما به نظر می‌رسد جووینکو از استقلال دور شده و در این «دوری» یک نام آشنا ایفای نقش می‌کند: آندره آ استراماچونی! سرمربی سابق استقلال که این روز‌ها در الغرافه قطر مشغول مربیگری است دست روی گزینه استقلال گذاشته است.

رسانه‌های قطری البته یک مرحله جلوتر رفته و نوشته اند الغرافه با جووینکو به توافق هم رسیده است. اگر چنین باشد، استراماچونی خیلی زیرپوستی از استقلالی‌ها انتقام گرفته است. او از مدت‌ها قبل مشتری مهدی قایدی برای الغرافه بود، ولی مسئولان باشگاه استقلال با دور زدن الغرافه، برای انتقال قایدی، با الاهلی امارات به توافق رسیده اند. حالا هم به نظر می‌رسد استراماچونی جووینکو را به جای مهدی قایدی به الغرافه خواهد برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: