کد خبر: ۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
آن دوران که پوست تیره بد به نظر می‌رسید گذشته است. امروزه پوست تیره جذاب، زیبا و دوست‌داشتنی قلمداد می‌شود.

 آن دوران که پوست تیره بد به نظر می‌رسید گذشته است. امروزه پوست تیره جذاب، زیبا و دوست‌داشتنی قلمداد می‌شود. اما افراد تیره‌پوست هم مانند دیگر افراد به رنگ‌هایی برای بیرون کشیدن زیبایی واقعی‌شان نیاز دارند.در اینجا به چند رژلب اشاره می‎کنیم که برای پوست‌های تیره مناسب است و چهره‌های دارای این رنگ را فوق‌العاده نشان می‎دهد.

رنگ رژلب مناسب می‌تواند چهره شما را بسازد یا خراب کند. اگر شما فردی با پوست تیره هستید، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا رنگی مناسب برای رژلب‌تان انتخاب کنید.به خاطر داشته باشید که رنگ‌های خاکی بهترین دوستان شما هستند و خیلی از رنگ‌های دیگر هم برای پوست‌تان عالی می‌شوند.

قهوه‌ای مسی

رنگ قهوه‌ای مسی برای خانم‌های تیره پوست جذاب و دلنشین می‌شود. تن‌های مختلف قهوه‌ای مسی به طور طبیعی با چهره ترکیب می‌شوند. این رنگ برای همه مناسبت‌ها و لباس‌ها مناسب است.

قرمز

قرمز رنگی همه‌پسند است. این رنگ روی پوست خانم‌های سبزه بسیار فریبنده، جذاب و خواستنی‌تر می‌شود. دور لب‌تان را با خط لب همرنگ رژتان خطی بکشید و داخل لب‌تان را قرمز کنید. کمی اکلیل به بالای آن اضافه کنید.  رنگ قرمز به پوست‌های تیره جذابیت خاصی می‌دهد. جادوی رژلب قرمز را خواهید دید.

صورتی

بله، رنگ‌های سرزنده صورتی روی پوست شما استثنایی می‌شوند. دنیا را با زدن رنگ صورتی رزی یا گلبهی کم‌رنگ و کرمی زیباتر کنید. می‌توانید تن‌های مختلفی از رنگ صورتی را انتخاب کنید. ظاهر بیرون رفتن‌تان را با زدن این رژ منحصر به‌فرد کنید.

خاکستری مایل به قهوه‌ای

اگر پوست‌تان کمی تیره‌تر باشد، این رنگ چهره‌تان را کامل خواهد کرد. این رنگ برای خانم‌های تیره پوست عالی می‌شود. با زدن کمی اکلیل به رژلب خاکستری مایل به قهوه‌ای‌تان، در میهمانی‌ها بدرخشید.

ارغوانی

رنگ صورتی رزی و ارغوانی را با هم اشتباه نگیرید. صورتی رزی کم‌رنگ‌تر و آرام‌تر است اما ارغوانی همتای تندترش است. این رنگ برای تیره پوست‌های آسیایی ، آفریقایی و آفریقایی-آمریکایی عالی می‌شود.

بنفش

هنوز هم رنگ صورتی را دوست ندارید؟ نگرانی‌تان را کنار بگذارید و رنگ‌های بی‌نظیر را امتحان کنید. می‌توانید تمامی تن‌های این رنگ را از کم‌رنگ‌ترین گرفته تا پر رنگ‌ترین امتحان کنید. این رژلب به پوست‌های تیره جذابیت می‌بخشد. با انتخاب رنگ بنفش پرنسسی شوید که دنیا را شگفت زده می‌کند.

قهوه ای شکلاتی

قهوه‌ای شکلاتی با قهوه‌ای مسی تفاوت دارد. قهوه‌ای مسی کم‌رنگ‌تر است اما قهوه‌ای شکلاتی غلیظ و تیره‌تر است. این رنگ با پوست تیره ست می‌شود و طبیعی جلوه می‌کند. اگر بعضی روزها دوست دارید چهره ساده‌تری داشته باشید، قهوه‌ای شکلاتی را امتحان کنید تا با ذکاوت و مد روز به نظر برسید.

هلویی

این رنگ هم مانند رنگ صورتی رژ لب پوست‌های روشن شناخته شده است اما در واقع رنگی است که برای خانم‌های تیره‌پوست هم استفاده می‌شود. این رنگ هلویی سلطنتی است. رنگ هلویی بدون شک روی هر تن پوست تیره‌ای می‌نشیند و یکی از بهترین رژلب‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید.

برنز

داشتن این رنگ براق، برای یک خانم تیره پوست واجب است. این رنگ زیبا است و خیلی هم تند نیست و روی پوست‌های تیره غیر طبیعی جلوه نمی‌کند. می‌توانید رنگ برنز را در طول روز و حتی در شب هم استفاده کنید.این رنگ می‌تواند جایگزین مناسبی برای رژلب قرمز میهمانی‌های شب باشد.

رنگ طبیعی

می‌خواهید لب‌های‌تان نرم، ساده و طبیعی باشد؟ آیا می‌خواهید بدون اینکه آرایش غلیظی داشته باشید، زیبا به نطر برسید؟ پس رنگ طبیعی بدن مناسب شما است. با بازی رنگ‌های برنز و رنگ طبیعی می‌توانید چهره‌تان را خواستنی‌تر کنید. خط لبی برنز بکشید و داخلش را رژلب رنگ طبیعی بزنید.
این رنگ‌ها مناسب خانم‌های تیره پوست بودند! کسانی که پوست تیره‌تری دارند ممکن است گاهی اوقات در انتخاب رژلب اشتباه کنند. همیشه به خاطر داشته باشید که هلویی با نارنجی و رنگ طبیعی با مسی فرق دارد. رنگی مناسب را انتخاب کنید تا زیباتر باشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: