کد خبر: ۳۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
ساخت سریال شبکه سه سیما با عنوان «اپیدمی» که به تازگی آغاز شده است، با بازی مهدی فخیم زاده به عنوان بازیگر نقش اصلی مجموعه، در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران در حال انجام است.
قلم‌نیوز:ساخت سریال شبکه سه سیما با عنوان «اپیدمی» که به تازگی آغاز شده است، با بازی مهدی فخیم زاده به عنوان بازیگر نقش اصلی مجموعه، در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران در حال انجام است.

سعید کمانی ـ تهیه کننده مجموعه «اپیدمی» ـ با بیان اینکه این سریال به تازگی در تهران کلید خورده است، درباره ی جزئیات حضور بازیگران دیگر مجموعه نیز توضیحاتی را مطرح کرد.

این تهیه کننده گفت: در حال حاضر حدود پنج درصد از کار، تصویربرداری شده است و علاوه بر آقای فخیم زاده، بازیگرانی چون فریبا متخصص، محسن قصابیان، سیامک اطلسی، نیلوفر رجایی و کورش سلیمانی در حال حاضر مقابل دوربین سیدسجادحسینی (کارگردان) رفته اند. با توجه به اینکه این مجموعه برای تولیدات خانه جوان است، قرار است از بازیگرانی جوان هم بهره ببریم که تاکنون دیده نشده اند.

کمانی درباره ی محتوای سریال توضیح داد: این مجموعه روزهای ابتدایی بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی که برای مقابله با آن می‌پردازند،  را روایت می کند.

کمانی در عین حال از حضور مرحوم علی سلیمانی که در این سریال قرار بود به ایفای نقش بپردازد یاد کرد و گفت: در حال حاضر اصغر نقی زاده جایگزین نقش علی سلیمانی شده است. او در این سریال نقش راننده آمبولانس را ایفا خواهد کرد.

او با اشاره به ساخت لوکیشنی ویژه برای سریال اپیدمی، گفت: در حال حاضر بیمارستانی طراحی کرده ایم که مثل یک بیمارستان واقعی است و لوکیشن ثابتی است که متعلق به شهرداری است و به ما کمک کردند که کار را تولید کنیم.

کمانی با اشاره به تعداد قسمت های فصل اول این مجموعه، گفت: هر فصل شامل ۲۱ قسمت خواهد بود که فصل اول آن به کار گردانی آقای حسینی در حال تولید است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: