کد خبر: ۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
نادر مشایخی موزیسین و آهنگساز شناخته شده کشورمان با اعلام خبر ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ از وخامت اوضاع جسمانی برادرش سخن گفت.

قلم‌نیوز:نادر مشایخی موزیسین و آهنگساز شناخته شده کشورمان با اعلام خبر ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ از وخامت اوضاع جسمانی برادرش سخن گفت.

نادر مشایخی آهنگساز، رهبر ارکستر و موزیسین شناخته شده کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام خبر ابتلای خود به بیماری کووید ۱۹ توضیح داد: من طی روزهای گذشته موفق به تزریق دز دوم واکسن هم شدم اما این بیماری مهلک و فریب دهنده با وجود اینکه واکسن هم تزریق کردم من و تعدادی از اعضای خانواده از جمله برادرم (سام مشایخی) را درگیر کرد که در این چارچوب متاسفانه حال برادرم چندان مساعد نیست. من هم که از خانه بیرون نمی‌توانم بیایم و باید استراحت دائم داشته باشم.

وی افزود: متاسفانه پس از گرفتاری‌ها و پیگیری‌های فراوانی که داشتیم نتوانستیم برای بستری شدن برادرم بیمارستانی را پیدا کنیم. اما بالاخره به کمک تعدادی از دوستان و پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم برادرم را در بیمارستان اتیه تهران بستری کنیم. البته تا به امروز ۷۰ درصد ریه وی درگیر ویروس شده و امیدوارم به همت تیم پزشکی و دعای خیر مردم او و همه بیماران درگیر ویروس از تخت بیمارستان‌ها مرخص شوند.

این آهنگساز و رهبر ارکستر بیان کرد: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که برای بستری شدن بیماران کرونایی در این شرایط وجود دارد، هزینه سنگین بستری است که این موضوع مانند بسیاری از مردم، ما را هم درگیر کرده است. نکته قابل توجه اینجاست که اگر ما نمی‌توانستیم تا به امروز بیمارستان را پیدا کنیم احتمال خطر برای برادرم بسیار بیشتر می‌شد. به هرحال امیدوارم فضای عمومی کشور به سمت و سوی برود که دیگر شاهد این اتفاقات تلخ که همه ما را درگیر کرده نشویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: