کد خبر: ۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب و غرب کشور خبر داد و افزود: روز چهارشنبه 29 اردیبهشت سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
تهران چهارشنبه بارانی است

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز دوشنبه 27 اردیبهشت، در بخش‌هایی از شمال غرب در ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی اظهارکرد: این شرایط در روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت، با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر و به تدریج شمال شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود، همچنین در این روز برای جنوب غرب و پاره‌ای از مناطق غرب کشور باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه 29 اردیبهشت با ورود سامانه بارشی به کشور برای شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین در این روز برای برخی از نقاط مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق نیز در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده پیش‌بینی می شود.

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت، کمی ابری، همراه با وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت، کمی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 35 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: