کد خبر: ۳۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
باشگاه پرسپولیس این روز‌ها در حالی نقل و انتقالات را دنبال می‌کند که به نظر می‌رسد امروز نیز یک بازیکن جدید دیگر به جمع سرخپوشان اضافه شود.

قلم‌نیوز:تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر را با قهرمانی پشت سر گذاشت که بعد از این قهرمانی با جدایی محمد حسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی و همچنین شهریار مغانلو کار سختی را در پیش دارد.

اولویت کادرفنی پرسپولیس تمدید قرارداد بازیکنانی بود که در پایان لیگ قراردادشان تمام می‌شد، اما در کنار آن، یحیی گل‌محمدی بلافاصله پس از اتمام لیگ فهرستی را به مسوولان باشگاه می‌دهد که چهار بازیکن آن باید قطعی به تیم اضافه شوند.

تاکید کادرفنی روی جذب ۲ مدافع، یک هافبک کناری و یک مهاجم بود و با جدایی نوراللهی جذب یک هافبک وسط هم به اولویت‌های پرسپولیس اضافه شد.

با توجه به این موضوع تا الان وحید امیری، مهدی شیری و امید عالیشاه قراردادشان را تمدید کردند و قرار است به زودی قرارداد کمال کامیابی نیا هم تمدید شود.

پرسپولیس در گام اول نقل و انتقالات علیرضا ابراهیمی کاپیتان ۲ فصل اخیر گل گهر سیرجان را جذب کرد و در پی آن رضا دهقانی از نساجی به پرسپولیس اضافه شد. در این میان بازیکنانی مانند علی نعمتی و محمد آبشک هم برای پیوستن در باشگاه حاضر شدند.

علی نعمتی برای پیوستن به پرسپولیس نیاز به رضایتنامه باشگاه پدیده داشت و بر این اساس شرایط جذب او نسبت با سایر بازیکنان کمی متفاوت بود. با این حال شنیده می‌شود که باشگاه مشهدی با این بازیکن برای جدایی به توافق رسیده است و این بازیکن راهی تا پرسپولیسی شدن ندارد. در این میان برای خط دفاع پرسپولیس نام بازیکنانی نظیر محمد دانشگر هم شنیده می‌شود، اما این بازیکن در اولویت‌های اصلی پرسپولیس جایی ندارد و در صورت منتفی شدن جذب علی نعمتی شاید به فهرست بازیکنان پرسپولیس اضافه شود.

محمد آبشک دیگر بازیکنی بود که تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت، اما ظاهرا توافق حاصل نشده و مسوولان باشگاه روی جذب رضا اسدی هافبک سابق سایپا و تراکتور نظر دارند. مذاکرات با اسدی ادامه دار است و این بازیکن از همیشه به پرسپولیسی شدن نزدیک‌تر است.

پرسپولیس برای خط حمله نیز با توجه به جدایی مغانلو دنبال یک مهاجم خوب است. در این میان از سجاد شهباززاده به عنوان گزینه اصلی سرخپوشان یاد می‌شد، اما این بازیکن فعلا از پرسپولیسی شدن دور است و شاید در صورت تغییر مواضع طرفین روی برخی مسائل، شهباززاده دوباره به مذاکره با پرسپولیس بازگردد.

یحیی گل محمدی دو روز پیش در مصاحبه روز شنبه خود در جمع خبرنگاران اعلام کرد ه در ۴۸ ساعت آینده خبر‌های خوبی در نقل و انتقالات شنیده می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد طی امروز و نهایت فردا بازیکن دیگری نیز به پرسپولیسی‌ها برای فصل آتی اضافه شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: