کد خبر: ۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
علی شکوری راد:
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: مسئله ای که در بین اعضای شورا مورد توافق قرار گرفته این است که احزاب در انتخابات سهم خواهی نکنند، بنابراین به نامزدهای انتخاباتی به عنوان عضو و سهمیه یک حزب نگاه نمی کنیم بلکه صلاحیت آنها را مد نظر قرار می دهیم.
علی شکوری راد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون فعالیت انتخاباتی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: احزاب و شخصیت های حقوقی در این شورا توانستند به یک هویت منسجم دست یابند بنابراین فعالیت هایی که در شورای عالی سیاست گذاری انجام می شود به صورت مشترک است.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه صلاحیت و میزان رای آوری اشخاص ملاک گزینش است ،تاکید کرد: مسئله ای که در بین اعضای شورا مورد توافق قرار گرفته این است که احزاب در انتخابات سهم خواهی نکنند، بنابراین به نامزدهای انتخاباتی به عنوان عضو و سهمیه یک حزب نگاه نمی کنیم بلکه صلاحیت آنها را مد نظر قرار می دهیم.

وی با اشاره به رد صلاحیت اصلاح طلبان گفت: در حوزه های انتخابیه ای که نامزدی برای گزینش نداریم باید در بین نامزدهای مستقلی که ثبت نام کردند از افرادی که با دیدگاه های اصلاح طلبی همسویی داشته باشند حمایت کنیم ، اساسا این مشکل تا حد زیادی منتفی شده است.
شکوری راد ادامه داد: مسئله جدید این است که بتوانیم نامزد مناسب پیدا کنیم و همه احزاب در راستای شورای عالی سیاست گذاری فعالیت خود را سامان داده اند و انسجام خوبی در این زمینه وجود دارد وب حث این حزب و آن حزب مطرح نیست.

دبیر کل حزب اتحاد ملت در پاسخ به اینکه مهمترین کارکرد حزب در ایران انتخابات است آینده فعالیت احزابی که نامزدهای آنها رد صلاحیت شده اند چگونه رقم خواهد خورد بیان کرد: ما باید نهاد انتخابات را حفظ کنیم و پس از آن به نقش احزاب نیز بیشتر می پردازیم و امیدواریم اگر مجلسی قانون گرا و عقلانی شکل گیرد فضای بیشتری برای احزاب به وجود آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: