کد خبر: ۳۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
عزت الله محمد سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش شد
یک انتصاب امیدارکننده در کیشمعاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش عزت الله محمدی را به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش معرفی کرد.

به گزارش قلم نیوز یکی از مدیران بومی کیش، بر کرسی مدیرعاملی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش نشست.

عزت الله محمدی طی حکمی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد. این انتصاب، به طور طبیعی مقاومتی در بدنه سازمان و همچنین در افکار عمومی ایجاد نکرد. چراکه محمدی از معدود مدیرانی است که پله‌های ترقی را تدریجاً و در همین جزیره طی کرد و در یک سیر طبیعی به چنین جایگاهی دست یافت. بررسی ها نشان می‌دهد افکار عمومی چنین انتصاب هایی را به مدیران پروازی و تهران نشین ترجیح می دهند.

رویه ای که امید است در دولت جدید تداوم یابد.

ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه معارفه که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، گفت: با توجه به مصوبه هیات مدیره سازمان، علی عرب به عنوان معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منصوب شدند، بنابراین عزت الله محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش معرفی می شوند.

آخوندی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی"اجرای پروژه های در دست اقدام، ارائه خدمات در بندر و فرودگاه" دچار مشکل نشویم، اظهار داشت: با انتصاب عزت الله محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش فعالیت این مجموعه با همان روش و شیوه تعیین شده ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از علی عرب در زمان تصدی مسئولیت این شرکت و اقدامات ارزشمندی که در این حوزه انجام دادند تشکر و قدردانی کرد.

همچنین عزت الله محمدی سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در خصوص اقدامات زیر ساختی در حوزه های فرودگاه و بنادر و حجم سرمایه گذاری، اظهار داشت: اقداماتی که در این پروژه های انجام شده از اولویت های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش است.

محمدی با اشاره بر اهمیت درآمدی پایه و اساس فرصت های سرمایه گذاری، گفت: حوزه درآمد هزینه ای از موضوعات بسیار مهم این شرکت است و در این خصوص با برنامه ریزی مدون شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: