کد خبر: ۳۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومی نفت ایرانول وحید قربانی مدیر ارتباطات و حوزه ریاست این شرکت در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به فعالان و مجاهدین این عرصه تبریک گفت
قلم‌نیوز:متن پیام به شرح ذیل است:

«خبرنگاری»، حرفه‌ای آمیخته با عشق است که رسالتی ممتاز دارد؛ بی‌شک نگاه جامع و دقیق خبرنگاران به مسائل جامعه و رویدادها و فرآیندها برای هر جامعه‌ای سودمند و مغتنم است.

هفدهم مرداد بهانه‌ای است تا از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و بدون چشم‌داشت اهالی رسانه که انعکاس درست و مناسب تلاش تلاشگران عرصه صنعت در حوزه‌های مختلف به ویژه نفت و انرژی در یکسال گذشته مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه آنهاست تجلیل و قدر‌دانی شود.

بی‌تردید نقش و جایگاه خبرنگاران مخصوصا فعالان این عرصه در حوزه نفت و انرژی در بیان واقعیت ها و به تصویر کشیدن رویدادهای این حوزه مهم در همه ادوار تاثیر بسزایی در آگاه‌ سازی مردم داشته و دارد و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین بوده‌است.

به روشنی پیداست که مسیر رشد و ارتقاء سطح اطلاعات رسانی به سهامداران گرانقدر و مردم عزیزمان  در شرکت نفت ایرانول مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در واحد ارتباطات شرکت نفت ایرانول همواره تلاش نموده ایم از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه که همانا انعکاس درست و به موقع عملکرد شفاف برای سهامداران بوده و است بهره‌مند گردیم.

از این رو اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، دوستان و همکاران سابق خودم در خانواده بزرگ حوزه اطلاع رسانی، خصوصا فعالان حوزه نفت و انرژی ، از خداوند متعال سلامتی، توفیق روزافزون و تداوم فعالیت آگاهانه را برای یکایک شما تلاشگران خستگی ناپذیر خواهانم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: