کد خبر: ۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر کشور در جمع خبرنگاران:
وزیر کشور گفت: قرار است آبان ماه جهت ارائه گزارش از وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور و اقدامات انجام شده در این حوزه خدمت مقام معظم رهبری‌ برسیم.
برای گزارش وضعیت آسیب‌های اجتماعی آبان ماه خدمت رهبری خواهیم رسید

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم نکوداشت مقام جانباز که در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری داشتیم گزارشی در مورد وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور ارائه کردیم و ایشان دستوراتی را در این راستا ابلاغ کردند و قرار شد شش ماه دیگر نتایج عملکرد دستگاه‌های مختلف را به محضر ایشان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که داشتیم از اقدامات انجام شده ابراز رضایت کردند، افزود: قرار شد در جلسه بعدی همه دستگاه‌ها حول محور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به ویژه در پنج اولویت طلاق، اعتیاد، ‌حاشیه نشینی و مکان‌های حاد از نظر آسیب‌ها گزارشات خود را ارائه کند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه جلسه شورای اجتماعی نیز به ریاست رئیس جمهور برگزار می‌شود گفت: ‌بنده به عنوان جانشین ایشان جلسات را اداره کردم و دستورات لازم و تقسیم کار ملی صورت گرفته است. همه دستگاه‌ها از جمله متولیان امور اقدامات لازم را انجام خواهند داد تا ان‌شاءالله برای شش ماه آینده جهش بلندی در خصوص ساماندهی آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم و بتوانیم با گزارش قابل قبولی در محضر مقام معظم رهبری حاضر شویم.

وزیر کشور هم‌چنین با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در بخش پیشگیری اقدامات لازم را در دستور کار قرار گرفته است گفت: تمام دستگاه‌ها در این زمینه بسیج شده‌اند و کار خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: ‌در حوزه کنترل عرضه نیز سال قبل حدود ۱۵ درصد افزایش کشفیات داشتیم و امسال نیز ظرف دو ماه گذشته ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته‌ایم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در حوزه درمان نیز هماهنگی‌های بسیار خوبی بین وزارت کشور، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی و شهرداری انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم با امکانات بهتری بحث درمانی را دنبال کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: