کد خبر: ۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
محمد بنا عنوان کرد:
شیراز - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه تا بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو کنار تیم است، گفت: تمامی۶ گشتی گیر فرنگی شانس مدال المپیک دارند اما مسئولین باید به این تیم رسیدگی کنند.
شش کشتی‌گیر شانس مدال المپیک دارند/ تا المپیک کنار تیم ملی هستم

محمد بنا شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا المپیک در کنار تیم ملی فرنگی هستم تاکید کرد: تمامی کشتی گیران تیم ملی شانس کسب مدال المپیک هستند و در این خصوص هیچگونه مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: مسئولین باید همواره به فکر رفع مشکلات تیم ملی کشتی باشند زیرا بیشترین مدال المپیک را کسب می کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه طی ۹۰ روز آینده باید کمک تیم کشتی بود، گفت: امشب استاندار فارس هدیه صعود امید نوروزی به المپیک را داد و این کار بسیار مناسبی است زیرا این افراد امروز به داشتن روحیه نیازمند هستند.

بنا ادامه داد: مسئولینی که می خواهند بعد از المپیک از ورزشکاران کشتی فرنگی تقدیر کنند بهتر است امروز روحیه بدهند تا فردا نتیجه را ببینند.

وی با اشاره به اینکه اگر توان داشته باشم تا ۲۰ سال دیگر در کنار این تیم خواهم ماند، گفت: اگر شرایط برای کار مهیا باشد افتخار می کنم مربی تیم باشم اما باید شاهد بهبود وضعیت نیز باشم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اردوی این تیم در شیراز، گفت: هدیه ما به مردم خونگرم و میهمان نواز شیراز مدال جام جهانی کشتی است.

بنا تصریح کرد: پس از ۵ ماه سختی کشیدن امروز کشتی گیران در شیراز روحیه بالایی گرفتند و زمانیکه مسئولان فارس را در کنار خود می بینند احساس آنها بسیار خوب است.

وی یادآور شد: تنها کاری که از دست ما بر می آید هدیه کردن جایگاه اول جهان به مردم و مسئولان فارس است.

تیم ملی کشتی فرنگی از سه شنبه هفته گذشته برای حضور در مسابقات جهانی در شیراز اردو زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: