کد خبر: ۳۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۰
شرکت شید آرین یکی از واحدهای صنعتی بزرگ ترشکاری جزیره کیش مبتني بر تكنولوژي روز دنيا در راستاي پشتيباني از خطوط لوله پروژه هاي داخلي نظير طرح هاي گازي پارس جنوبي نقش بسزایی ایفا می کند.
قلم‌نیوز:شرکت شید آرین یکی از واحد‌های صنعتی بزرگ ترشکاری فعال در جزیره کیش با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته دستی و cnc در زمینه تامین تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی؛ محصولات تولیدی خود را به کشور‌های هند، اندونزی، مالزی و طرح‌های گازی پارس جنوبی صادر می‌کند.

همچنین این شرکت در جزیره کیش با بهره گیری از دانش فنی در زمینه طراحی، تولید تجهیزات و تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز برای ۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

این شرکت با بهره گیری از دستگاه‌های پیشرفته؛ نخستین واحد سازنده قطعات، تجهیزات، تعمیر و نگهداری خطوط لوله نفت و گاز بخش‌های خشکی و دریایی ایران به عنوان پنجمین شرکت دارنده این تکنولوژی در جهان محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است در منطقه آزاد کیش علاوه بر وجود ده‌ها شرکت سازنده و عرضه کننده خدمات تخصصی صنعت نفت نظیر حفاری، ساخت سازه‌های دریایی و غیره، میزبان صد‌ها شرکت سازنده دانش بنیان در حوزه نفت و گاز در راستای الگوی توسعه صادرات محور در این منطقه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: