کد خبر: ۳۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۹ تير ۱۴۰۰
ابراهیم رئیسی، روز گذشته در اولین سفر خود به قم بعد از انتخاب به‌عنوان رئیس‌جمهور به دیدار مراجع تقلید رفت و با آیات عظام نوری‌همدانی، جعفر سبحانی، آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله علوی‌گرگانی و آیت‌الله صافی‌گلپایگانی و آيت‌الله شبيري‌زنجاني گفت‌وگو کرد.
قلم‌نیوز: او پیش‌تر به مشهد نیز سفر کرده بود. به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی در دیدار با رئیسی با اشاره به تأکیدات حضرت علی (ع) به زمامداران مبنی بر مردمی‌بودن و اجرای عدالت و احیای حقوق مردم، گفت: مردم شما را شخصیت متواضع و طرفدار عدالت می‌دانند و باید از فرصت ایجادشده با اولویت‌بندی در مسیر رفع مشکلات مردم به‌ویژه گرانی و بی‌کاری گام برداشت. 

باید در انجام مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفته‌اید به نحوی عمل کنید که رضایت مردم جلب شده و محرومیت‌ها برطرف شود.

همچنین آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با رئیسی فعال‌کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی مؤثر دانست و گفت: «امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد». 

آیت‌الله مکارم‌شیرازی نیز در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب، گفت: «امروز مردم از وضعیت معیشت و کسب‌وکار ناراضی هستند و باید علت اصلی این نارضایتی‌ها به‌درستی شناسایی و برطرف شود.

 با همت، آمادگی و شجاعتی که از رئیس‌جمهور منتخب مردم سراغ دارم، این نابسامانی‌ها می‌تواند سامان پیدا کند. همچنین آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب گفت: در عملکرد گذشته خود بت‌شکن بودید و امیدوارم همچنان ابراهیم‌وار در مسیر شکستن بت‌های فساد و ناکارآمدی موفق باشید. ایشان با ابراز ناراحتی از وضعیت اقتصادی مردم، توجه به نیروی ارزشمند جوانان و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان را مورد تأکید قرار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: