کد خبر: ۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
آشپزخانه به عنوان قلب هر خانه، علاوه بر مکان پخت و پز باید نمایی شیک و آراسته داشته باشد. در این میان برخی از لوازم هستند که باید در هر آشپزخانه‌ای باشند.


آشپزخانه به عنوان قلب هر خانه، علاوه بر مکان پخت و پز باید نمایی شیک و آراسته داشته باشد. در این میان برخی از لوازم هستند که باید در هر آشپزخانه‌ای باشند. به عبارت دیگر، بدون برخی از این اجزا، نمای آشپزخانه تکمیل نمی‌شود. مدآنلاین برخی از این آیتم‌های ضروری را در این مطلب گردآوردی کرده است.  با ما همراه باشید.


قفسه‌های کاربردی

در هر آشپزخانه‌ای هم کابینت و هم قفسه‌های نگهداری ظروف تعبیه می‌شود، اما آیا فکری برای قفسه‌های بالای فر گاز و اجاق گاز پخت غذا کرده‌اید؟ در این قفسه‌ها باید لوازم ضروری آشپزی همچون کتاب آشپزی یا نمک و فلفل و ادویه‌ ضروری را قرا دهید. همچنین در این قفسه‌ها می‌توانید لوازم دکوری بسیار آنتیک جای دهید مثل گلدان‌های تزئینی .البته این قفسه‌ها کاربرد دیگری هم دارند، می‌توانید انواع لوازم به‌درد نخور یا لوازمی را که دیر به دیر از آنها استفاده می‌کنید قرار دهید.


نورپردازی مناسب

از وجود نور کافی در آشپزخانه خود مطمئن شوید نه تنها به دلیل کاربردی بودن آن بلکه به علت روشنایی و جلای خاصی که بر روی لوازم آشپزخانه اعمال می‌کند. بهتر است لامپ یا لوستر فانتزی آشپزخانه را از قسمت مرکزی آویزان کنید. مدآنلاین فضای بالای کانتر را به شما پیشنهاد می‌کند. دقت داشته باشید که لامپ‌ها را از ارتفاع مناسب آویزان کنید. اگر طالب روشنایی بیشتر هستید می‌توانید در گوشه گوشه آشپزخانه خود انواع شمع های خوشبو نیز روشن کنید.


پرده برای پنجره‌ها

وجود پنجره در آشپزخانه هم به علت روشنایی و هم تهویه هوا، عنصری بسیار ضروری‌ست. البته روشنایی بیش از حد نیز مطلوب هر آشپزخانه نیست. پس در اینچنین مواردی پنجره‌های آشپزخانه را نیز به روز کنید! بله درست حدس زده‌اید پرده‌های زیبا با طرح گل، میوه یا ساده البته بدون والان برای پنجره‌های آشپزخانه بسیار ضروری است.


میز غذاخوری شیک

میز و صندلی‌های غذاخوری که برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنید، باید هم بسیار راحت و هم شیک باشند. بهتر است از صندلی‌هایی استفاده شود که با میز و سایر دکور آشپزخانه در تعامل باشند.


کانتر بتنی

بتن، یکی از مقاوم‌ترین مصالح در ساخت کانتر آشپزخانه است. کانتر بتونی را می‌توان به هر رنگی که با چیدمان آشپزخانه در هماهنگی باشد، رنگ‌آمیزی کرد. با این کار هم نمایی به روز و سرزنده در فضای آشپزخانه ایجاد شده و هم سبک مدرن آن به خوبی حفظ شده است. اینها عناصر ضروری برای آشپزخانه طبق نظریه یکی از طراحان سبک مدرن بود. اگر شما هم گزینه دیگری در نظر دارید، لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: