کد خبر: ۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
در طول شانزده سال اخیر، مجله معروف فوربس Forbes اسامی حدود 100 سلبریتی معروف دنیا به همراه جزئیات کامل زندگی آنها را اعلام کرده است.


 در طول شانزده سال اخیر، مجله معروف فوربس Forbes اسامی حدود 100 سلبریتی معروف دنیا به همراه جزئیات کامل زندگی آنها را اعلام کرده است. طی تازه‌ترینِ این گزارش‌ها، مشخص شده که تقریبا از هر سه سلبریتی معروف، دو نفر آنها اخیراً اقدام به خرید منزل مسکونی یا ویلای شخصی جدید کرده‌اند! در این گزارش کوتاه قصد داریم درباره پنج سلبریتی معروف و پردرآمد دنیا که تصاویر خانه‌های جدید خود را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، با شما صحبت کنیم.


الن دی جنرس؛ عاشق تزئینات مدرن

الن، کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی است. او از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ ستاره سریال کمدی موقعیت الن بود و از سال ۲۰۰۳ تهیه کنندگی و مجری‌گری برنامه تاک شوی الن دیجنرس شو را به عهده دارد. در رتبه بندی اخیر وفوربس این مقام دوازدهم پردرآمدترین سلبریتی را کسب کرده و طی چند سال اخیر مدام در حال تغییر خانه و فروش آنها بوده است. جدیدترین منزل مسکونی او در لس آنجلس است. گفتنی است خانم الن دی جنرس، دستی در دکوراسیون داخلی خانه ها داشته و عاشق تزئین مدرن است.


جانی دپ؛ مالک روستایی 26میلیون دلاری

جانی دپ که با دستمزد سالانه معادل 30 میلیون دلار رتبه هشتاد و هفتم در میان سلبریتی‌های معروف دنیا را کسب کرده، حدود پانزده سال است که مالک روستایی فرانسوی به مساحت سی و هفت هکتار و مجهز به زمین‌های کاشت و یک کلیسای بزرگ است. گفته می‌شود این روستا در بازار مستغلات جهانی با قیمت بالغ بر 26 میلیون دلار، به فروش گذاشته شده است.


تیلور سوئیفت؛ خانه‌های نیویورکی ـ لس‌آنجلسی

تیلور سوئیفت ترانه‌سرا و خواننده معروف آمریکایی که چهارمین فرد جوان در فهرست فوربس است، با میزان در آمد 80 میلیون دلار به ازای هر سال، هشتمین سلبریتی پر آمد دنیاست. این خواننده پاپ بیست و پنج ساله، مالک چند خانه لوکس در دنیا شامل پنت هاوس نیویورک، مجتمع مسکونی در جزیره روید و چند آپارتمان در لس آنجلس! است.


تام کروز

تام کروز که با بازی در فیلم ماموریت غیرممکن، اوج محبوبیت خود را به دست آورد، درآمدی بالغ بر 40 میلیون دلار در هر سال دارد. او عنوان پنجاه و دومین سلبریتی با دستمزد گران را به خود اختصاص داده است. این بازیگر درجه یک، سه خانه بزرگ همچون مجتمع بولری، هیلس و نیز یک منزل مسکونی زیبا در کلرادو دارد.


لیدی گاگا

لیدی گاگا، خواننده و آهنگساز معروف آمریکایی با درآمد سالانه 60 میلیون دلار، بیست و ششمین سلبریتی معروف دنیاست. او با بازی در سریال «داستان ترسناک آمریکا» ، در سال 2015، برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن شد. پس از مایکل جکسون، دومین فرد دنیاست که نزدیک 10 میلیون نفر هوادار در فیس بوک دارد! لیدی صاحب یک منزل مسکونی در جزایر مالدیو است که قیمت آن23 میلیون دلار بوده و بر خلاف انتظار عموم دکوری بسیار ساده و روستایی دارد. این خانه، مجهز به استخر شنای خصوصی و زمین بیلیارد و زمین گلف است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: