کد خبر: ۳۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۰
توئیت مقام ارشد وزارت بهداشت دردسر ساز شد
علی مجتهدزاده وکیل دادگستری که این ماجرا را پیگیری می کند امروز در توئیتی نوشت: "شکایت از جهانپور در دادسرای فرهنگ ورسانه در يکی از شعب بازپرسی ثبت شد."
قلم‌نیوز:برخی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران با به راه انداختن یک کارزار از کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو به قوه قضائیه شکایت کردند. 

درمتن تنظیم شده این کارزار آمده است: «با توجه به انتشار توییتی با محتوای توهین‌آمیز از سوی کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو و توهین به منتقدین نظام توزیع واکسن کرونا، ما جمعی از شهروندان ایرانی قصد شکایت رسمی از ایشان به دادسرای فرهنگ و رسانه را داریم.

لازم به‌ذکر است متن شکایت از ایشان آماده است، اما با در نظر گرفتن قوانین، از انتشار عمومی آن خودداری می‌کنیم. شهروندانی که علاقمند به شکایت از کیانوش جهانپور هستند، لطفا به این کارزار بپیوندند.» 

تاکنون بیش از چهار هزار نفر به کارزار شکایت از جهانپور پیوسته اند. 

علی مجتهدزاده وکیل دادگستری که این ماجرا را پیگیری می کند امروز در توئیتی نوشت: "شکایت از جهانپور در دادسرای فرهنگ ورسانه در يکی از شعب بازپرسی ثبت شد."

شکایت از کیانوش جهانپور

کیانوش جهانپور هفته گذشته توئیتی عجیب منتشر کرد که در اینگونه برداشت می شد که به منتقدان روند واکسیناسیون در کشور فحاشی کرده و آنها را «پفیوز» خوانده است. 

جهانپور پس از واکنش‌های تند به توئیتش اعلام کرد که منظورش منتقدان نبوده است مخاطبش "مافیای واردات" بوده است. 

توئیت جهانپور با انتقاد اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور روبه رو شد. بسیاری از کاربران خواستار برکناری او شدند اما در عمل وزیر بهداشت از این مقام وزارتخانه دفاع کرد. 

سعید نمکی توئیت جهانپور را ناشی از "خستگی" از  فشار "واردگنندگان" دارو دانست و گفت: «من گفتم چرا خود را به دردسر می‌اندازی، برخی‌ها به دنبال این هستند که ما را اذیت کنند و ما وقتی شعر و ادبیات و طنز و هنر را می‌توانیم وارد گفتمان‌مان کنیم، دلیلی ندارد که این واژگان را استفاده کنیم. باید در کمال خونسردی توفیق عظیمی که به دست آورده‌ایم را پایمال نکنیم.»

اما جهانپور دست بردار نبود و در ادامه به اظهار نظر خود اصرار کرد و حتی فراتر از آن را رفت و گفت که "لایق بیشتر از این بودند" و "ادب اجازه نداده است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: