کد خبر: ۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرانسوی ها قول تامین امنیت را دادند؛
مسئولین امنیتی شهر تورکوئینگ فرانسه وعده دادند که دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران و فرانسه در امنیت کامل برگزار شود و برای رسیدن به این هدف تدابیر امنیتی این شهر را افزایش دادند.
تدابیر شدید امنیتی برای دیدار ایران - فرانسه/ حضور گروه تشخیص بمب

تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را از روز سه شنبه در شهر تورکوئینگ فرانسه آغاز کرد تا روزهای جمعه و شنبه در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ برود.

مسئول امنیتی شهر تورکوئینگ فرانسه روز سه شنبه در نشستی با امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران وعده داد دیدارهای دو تیم ایران و فرانسه در امنیت کامل برگزار شود.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، این مسئول امنیتی با حضور در تمرین تیم ملی والیبال ایران بر ایجاد امنیت کامل برای تیم ملی والیبال ایران در مدت حضور در این شهر تاکید کرد و گفت: تدابیر امنیتی مناسبی برای این مدت به ویژه در زمان برگزاری دو دیدار تدارکاتی در نظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: از جمله این تدابیر به کارگیری یک گروه تعلیم دیده ضد شورش است که در روزهای جمعه و شنبه که قرار است مسابقات برگزار شود، اطراف ورزشگاه حضور خواهند داشت تا جلوی بروز هرگونه مشکلی را بگیرند.

مسئول امنیتی شهر تورکوئینگ همچنین از وجود گیت های دارای ایکس ری و همچنین گروه تشخیص بمب و سلاح برای جلوگیری از هرگونه خطر از سوی تماشاگران خبر داد و شمار تماس خود را به سرپرست تیم ملی والیبال ایران داد تا هر زمان نیاز بود، تماس برقرار شود.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن آغاز می شود، آماده می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: