کد خبر: ۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
حاشیه های هفتمین روز نمایشگاه کتاب؛
حضور پررنگ و متراکم دانش آموزان و سربازان وظیفه از جمله حاشیه های هفتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران بود.
حضور پررنگ دانش آموزان/نمایشگاه شلوغ تر شد

هفتمین روز از برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، صبح امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت کار خود را در حالی آغاز کرد که جمعیت زیادی نسبت به دو روز گذشته در ساعات ابتدایی کار نمایشگاه از آن بازدید کردند.

بعد از شروع روز شلوغ، جمعیت حاضر در نمایشگاه در ساعات میانی روز و ظهر، متراکم تر شده و روند افزایش جمعیت بازدیدکننده از شهر آفتاب تا بعد از ظهر ادامه داشت. امروز تعداد زیادی از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دبیرستان و همچنین سربازان وظیفه از نمایشگاه دیدن کردند.

ویژگی جالب این روز از برپایی نمایشگاه این بود که تراکم جمعیت در ساعات ظهر و هنگام ناهار و نماز نیز کم نشد. البته به دلیل نیمه ابری بودن هوای شهر آفتاب، گرمای هوا امروز آزاردهنده نبوده و جمعیت بیشتری از فضاهای باز شهر آفتاب، برای استراحت، صرف غذا و مطالعه استفاده کردند.

تراکم جمعیت در بخش های مختلف نمایشگاه، دلایل مختلفی داشت که از جمله آن ها می توان به برپایی معرکه نقالی در فضای باز یا تبلیغات غرفه داران برای فروش کتاب، اشاره کرد. روز گذشته نیز به دلیل برپایی برنامه زنده در محیط مشرف به میدان فرهنگ نمایشگاه، جمعیت زیادی در این محوطه گرد هم آمدند.

بازدید جمعی متراکم از مادرانی که فرزندانشان را با کالسکه جابه جا می کردند و تراکم شان در راهروی های سالن های عمومی از جمله حاشیه های هفتمین روز برپایی نمایشگاه بود.

پیش بینی می شود در روزهای پیش رو که به پایان هفته و البته پایان این دوره نمایشگاه کتاب تهران منتهی می شوند، جمعیت زیادی به مجموعه شهر آفتاب تهران رفت و آمد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: