کد خبر: ۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
۳.۶ میلیون دلار؛ قیمت بوگاتی Chiron Pur Sport
خودرو جدید بوگاتی می تواند برای علاقه مندان ابرخوردوها تجربه جدیدی را فراهم کند.
قلم‌نیوز:نشستن روی صندلی مسافر یک ابرخودروی 4 میلیون دلاری ، با تقریباً 1500 اسب بخار ، در حال ورود به رمپ ورودی بزرگراه، خیره کننده است.

بوچ لایتزینگر ، راننده بازنشسته اتومبیلرانی ، قصد داشت به خبرنگار سی ان ان نشان دهد بوگاتی Chiron Pur Sport جدید چه کاری می تواند انجام دهد.

ماشین بوگاتی Pur Sport بیشتر از خوردوهای دیگر سرعتی استاندارد دارد و نسبتاً راحت است و در پیچ های جاده بهتر حرکت می کند. از آنجا که نیازی به دستیابی به حداکثر سرعت نیست ، Pur Sport یک بال غول پیکر در قسمت عقب دارد تا نیروی آیرودینامیکی را برای گرفتن سرعت بالاتر بهتر فراهم کند. این خودرو همچنین دارای لاستیک هایی است که بیشتر مناسب پیچ هستند.

خط تولید Chiron به تدریج در حال اتمام برنامه تولید 500 اتومبیل است که از سال 2016 آغاز شده است. از اوایل ژوئن 2021 ، 300 دستگاه ساخته شده است و 150 مورد دیگر نیز در حال رزرو و در انتظار تکمیل هستند. طبق گفته بوگاتی ، فقط 50 نفر دیگر هنوز منتظر سفارشات نهایی هستند. کارخانه مراکش و فرانسه ، سالانه فقط حدود 80 اتومبیل تولید می کند ، بنابراین ، هنوز هم ساخت چند ماشین باقی مانده که چند سال طول می کشد.

قیمت این خودرو  ۳.۶ میلیون دلار است. لایتزینگر توضیح داد: این اتومبیل به درخواست مشتریانی ساخته شده است که می خواستند اتومبیلی با سرعتی بالای 120 را در دنیای واقعی تجربه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: