کد خبر: ۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
اشتغالزایی برای ۴ هزار نفر در کرمان؛
همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمان، کارخانه پتروشیمی فجر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بهره برداری شد.
کارخانه پتروشیمی فجر با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت افتتاح شد

به دنبال سفر کاروان تدبیر و امید به کرمان، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز با حضور در کارخانه پتروشیمی فجر کرمان در جمع مسئولان استان و زاهدی رئیس مجمع نمایندگان کرمان، این واحد عظیم پتروشیمی را بهره برداری کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در آیین آغاز به کار پتروشیمی اظهار داشت: پس از سال ها انتظار برای احداث و بهره برداری از این واحد عظیم پتروشیمی برای مردم کرمان، با پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت تدبیر، مجوز کارخانه پتروشیمی فجر کرمان پس از ۱۰ سال صادر شد.

محمد مهدی زاهدی با بیان اینکه با پیگیری مستمر از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت خوراک اولیه این کارخانه نیز تامین شد، گفت: راه اندازی این واحد پتروشیمی به صورت مستقیم موجب اشتغالزایی برای چهار هزار نفر در استان کرمان شده است.

وی ادامه داد: با فعالیت این واحد پتروشیمی از همین امروز بیش از ۴۰ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم وارد چرخه اشتغال و فعالیت خواهند شد که جای خرسندی و خوشحالی است که بخشی از مشکل بیکاری نیز حل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان راه اندازی و بهره برداری از این واحد پتروشیمی را به عنوان بزرگترین صنعت در استان کرمان برشمرد و اضافه کرد: با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان این طرح در استان به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکیدبر ضرورت عمران و آبادانی استان کرمان در مسیر درست توسعه عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی صنعت پتروشیمی در کرمان، بتوانیم کرمان را به سوی توسعه و آبادانی بیشتر و جذب اشتغال جوانان بیکار هدایت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: