کد خبر: ۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد:
مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اعلام بارش تکرگ در سه‌شنبه شب در تهران نسبت به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در ارتفاعات این شهر هشدار داد.
بارش تگرگ امشب در تهران/ احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در ارتفاعات

احد وظیفه (مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) با اشاره به اینکه از اواخر امروز  تا فردا ظهر شاهد بارش باران در کل حوزه‌های استان تهران هستیم، اظهار داشت: بارش‌ها ابتدا ارتفاعات استان تهران و سپس کل تهران را دربرخواهد گرفت و در شرق و شمال استان شدت بیشتری خواهد داشت.

وظیفه با بیان اینکه امشب به صورت نقطه‌ای و محلی شاهد رگبار به خصوص در نقاط کوهستانی خواهیم بود، افزود: در ارتفاعات شمال تهران و در دره‌های این حوزه و به ویژه در بخش‌های شرقی مثل حوزه جاجرود و فیروزکوه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد که اخطاریه آن منتشر شده است.

وی با هشدار به شهروندان نسبت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از بارش تگرگ، گفت: توصیه می‌شود شهروندان در دره های شمال تهران، حضور نداشته باشند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 24 و 13 درجه سانتی‌گراد و در روز پنجشنبه 23 اردیبهشت، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 25 و 14 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز به علت شدت بارش، دامنه‌های جنوبی‌ البرز شامل استان‌های تهران، قزوین، کرج و سمنان و بتدریج شمال شرق کشور است و در مناطق مستعد، بارش تگرگ نیز رخ خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: