کد خبر: ۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
باز هم تجربه‌ای دیگر از تیم iFixit و این‌بار، آخرین پرچمدار شرکت هوآوی با نام P9. این تلفن هوشمند که توسط شرکت چینی اشاره شده به تولید رسیده است، توانست امتیاز تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ را نصیب خود کند که با آیفون 6S برابری می‌کند.

باز هم تجربه‌ای دیگر از تیم iFixit و این‌بار، آخرین پرچمدار شرکت هوآوی با نام P9. این تلفن هوشمند که توسط شرکت چینی اشاره شده به تولید رسیده است، توانست امتیاز تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ را نصیب خود کند که با آیفون 6S برابری می‌کند. ضمنا به یاد داشته باشید که تلفن‌های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge توانستند امتیاز ۳ از ۱۰ را کسب کنند که بسیار ضعیف است.

کالبد شکافی هواوی P9 توسط iFixit

به این ترتیب، تلفن هوشمند P9 هوآوی بسیار راحت‌تر باز شده و تعمیر خواهد شد. این در حالی است که این شرکت چینی، تصور می‌کرد که پرچمدار خود در مقابل گلکسی S7، شانس آنچنان زیادی نداشه باشد. این امتیاز با جوش‌های چست و چابک، کابل بندی سخت و چسبندگی‌های مینیمال قطعات به یکدیگر به دست آمده است. دسترسی به باطری در این دیوایس بسیار راحت است و در حالی که بیرون آوردن آن به کمی دانش در زمینه جداسازی قطعات نیاز دارد، اما کار سختی نیست.

در سمت دیگر٬ قرارگیری صفحه نمایش دستگاه به صورتی است که برای تعویض آن، ناچار به جداسازی تمامی قطعات دیوایس هستید. نکته منفی دیگر P9 هوآوی، پیچیدگی در سرهم بندی قطعات بدنه دستگاه است که برای باز کردن آن، به افراد ماهر برای انجام آن نیاز است. نکته جالب این است که با وجود برخورداری P9 هوآوی از دوربین دوگانه، دسترسی به دوربین دستگاه بسیار آسانتر از آیفون 6S به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که در این دیوایس، شاهد بیرون‌زدگی دوربین از بدنه نیستیم.

منبع: آی تی رسان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: