کد خبر: ۳۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی اخبار منتشر شده درباره ریاست تهیه کننده گاندو بر ستاد هنرمندان وی را فاقد اعتبار خواند و این خبر را تکذیب کرد.
قلم‌نیوز: مهدی دوستی در اولین اظهار نظر خود پس از انتصاب به این سمت، افزود: آنچنان که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در روز ثبت نام مطرح کردند، ایشان در ایام انتخابات برنامه‌ای برای تاسیس ستاد انتخاباتی نداشته و بر همین اساس اخبار مربوط به انتصابات در ستاد‌های ایشان فاقد اعتبار است.

وی اضافه کرد: بنابراین انتصاب «مجتبی امینی» تهیه کننده سریال گاندو هم بر ستاد هنرمندان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تکذیب می‌شود.

به گزارش ایرنا، هفتم خرداد برخی رسانه‌ها مجتبی امینی تهیه‌کننده تلویزیون و دبیر جشنواره چلچراغ را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی هنرمندان رییسی معرفی کردند.

وی تهیه کننده سریال گاندو است که با محتوای امنیتی در ایام نوروز روی آنتن رفت.

«گاندو» و موضوعاتی که در آن اشاره شد بار‌ها مورد مناقشه معاونان و وزیران دولت تدبیر و امید با امینی بود و در فضای مجازی یکدیگر را خطاب قرار می‌دادند.

هر ایرانی باید سهم انرژی برابر داشته باشد

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توییتی از دیگر رقبای انتخاباتی خود خواست درباره طرح انرژی وی، موسوم به وان نظرات خود را اعلام کنند. جلیلی در توئیتی ضمن انتشار موشن‌گرافی «طرح وان» نوشت: «هر ایرانی باید سهم انرژی برابر با دیگری داشته باشد و اگر نمی‌خواهد استفاده کند، بایستی معادل آن را دریافت کند. نامزد‌های انتخابات مواضع شان را نسبت به طرح وان مشخص کنند و بگویند اگر موافق نیستند طرح جایگزین چیست؟»

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در توییت دیگری به ظرفیت پذیرش دانشگاهی در رشته پزشکی اشاره کرد و نوشت: بیش از ۲۰هزار نفر از متقاضیان کنکور تجربی، دارندگان معدل ۱۹به بالا هستند؛ در صورتیکه بخشی کوچکی از آن‌ها می‌توانند به رشته‌های پزشکی ورود کنند. هم کشور نیاز بیشتری پیدا کرده و هم امکانات بیشتری نسبت به قبل فراهم است. وقتی شرایطش هست، چرا نباید از فرصت این استعداد‌ها استفاده کرد؟»

منبع: خبر آنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: