کد خبر: ۳۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به طور ویژه با مهدی قایدی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی صحبت کرده و از مردان خط حمله‌ی خود توقع داشته مقابل دروازه‌ی رقبا بی رحم‌تر باشند.

قلم‌نیوز:تیم فوتبال استقلال پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد پرفروغی از خود نشان نداد؛ آن‌ها پس از باخت به ذوب آهن و پرسپولیس مورد انتقادات زیادی قرار گرفتند. مهاجمان این تیم در ۴ بازی اخیر خود اُفت فاحشی داشتند و تنها یک گل آنهم از روی نقطه پنالتی به الشرطه عراق زده‌اند.

استقلالی‌ها در حالی امشب در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی به دیدار ذوب آهن می‌روند که هفته پیش با ۲ گل مغلوب این تیم اصفهانی شدند. آبی‌ها در دیدار هفته ۲۲ لیگ برتر موقعیت‌های زیادی داشتند، اما نتوانستند توپی از خط دروازه سبز‌پوشان اصفهانی عبور دهند. در دربی هم شرایط برای استقلال خوب نبود و مهاجمان این تیم نتوانستند حامد لک را تسلیم کنند.

در تمرینات این تیم برای رویارویی با ذوب آهن اصفهان، فرهاد مجیدی به طور ویژه با مهدی قایدی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی صحبت کرده تا این نکته را به طور ویژه به آن‌ها انتقال دهد. این مربی جوان از مردان خط حمله‌ی خود توقع دارد مقابل دروازه‌ی رقبا بی‌رحم‌تر باشند.

گفته می‌شود شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال به دلیل مصدومیت و البته کمی هم عدم وصول مطالباتش حاضر به تمرین با تیم نشده و به احتمال زیاد در دیدار امشب غایب خواهد بود.


میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: