کد خبر: ۳۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با رای دیوان عدالت اداری داوود رفیعی کارگر اخراجی پارس خودرو یک گام به لغو حکم اخراج و بازگشت به کار نزدیک شد.
قلم‌نیوز:داوود رفیعی کارگر قراردادی پارس خودرو بود که سال ۹۱ پیش از خاتمه قرارداد کارش اخراج شد؛ آن زمان ۷ ماه از اعتبار قرار داد کار این کارگر ساختمانی با پارس خودرو باقیمانده بود.

با پیگیری‌های حقوقی که بعد از اخراج اتفاق افتاد این کارگر پارس خودرو توانست سال ۹۳ به کار سابق خود بازگردد، اما پس از گذشت سه ماه دوباره اخراج شد و در نتیجه بازهم حدود سه ماه دیگر از موعد قرار داد او باقیماند.

از آن موقع به بعد برای بازگشت به کار او مسیر‌های حقوقی را به موازات مراجعات حضوری به مراجع مختلف انجام داد که نتیجه آن محکومیت قضایی بود.

حالا بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از زمان اخراج داوود رفیعی موفق شده تا از طریق دیوان عدالت اداری یک گام به لغو اخراج و بازگشت به کارش نزدیک شود.

او در این باره به اقتصاد ۲۴ می‌گوید: دیوان عدالت اداری بخشنامه‌ای را که به موجب آن در سال ۹۳ اخراج شدم را باطل کرده است؛ این رای در اواخر سال گذشته صادر و ابتدای اردیبهشت ماه به من ابلاغ شد.

وی ادامه می‌دهد: بعد از این رای نوبت آن است تا از طریق دیوان عدالت اداری برای ابطال حکم اخراجم اعتراض کنم و با گرفت حکم بازگشت به کار برای گذراندن مدت باقیمانده اعتبار قرارداد به محل کارم بازگردم.

رفیعی می‌گوید: مسئله این نیست که کمتر از چهار ماه از عمر قرار داد ۱۰ سال پیش من باقیمانده است؛ صحبت جبران خسارتی است که در این سال‌ها از بابت ممانعت از حضورم در محل کار به من و خانواده ام وارد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: